Lue keskustelun säännöt.
jätekysymys
02.04.2013 |
Mikä on oikea sijoituspaikka vuotavalle kylmäkallelle, tai oikeammin jäätelökoneen jäähdytyslevylle? Kaatopaikkajätekö? Sekajäte menee meillä päin poltettavaksi....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla