Lue keskustelun säännöt.
Imetyksen lopettamisen jälkeen kauanko kestää, että kuukautiskierto normalisoituu?
03.02.2006 |
Mulla jo 5 kiertoa aivan liian pitkät. Vastatkaa lyhyesti.
Kommentit (2)
Nyt tullut kaksi kertaa ja aika normaali kierron pituus oli.
Eikä kannata olla kateellinen vaikka sain olla ilman kuukautisia näin kauan; kärsin ylimääräisestä (valko)vuodosta estrogeenin alhaisuuden vuoksi joten ilman pikkuhousunsuojaa en ole ollut vielä päivääkään. Kai tämä loppuu kun hormoonitasapaino alkaa pikkuhiljaa palautumaan, imetyksen lopetan varmaan lähikuukausien aikana.
Mieluummin olisin ottanut kuukautiset vaikka heti jälkivuodon loputtua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tasan ei käy onnen lahjat jne.