Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksen lopettamisen jälkeen kauanko kestää, että kuukautiskierto normalisoituu?

Vierailija
03.02.2006 |

Mulla jo 5 kiertoa aivan liian pitkät. Vastatkaa lyhyesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat jne.

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tullut kaksi kertaa ja aika normaali kierron pituus oli.



Eikä kannata olla kateellinen vaikka sain olla ilman kuukautisia näin kauan; kärsin ylimääräisestä (valko)vuodosta estrogeenin alhaisuuden vuoksi joten ilman pikkuhousunsuojaa en ole ollut vielä päivääkään. Kai tämä loppuu kun hormoonitasapaino alkaa pikkuhiljaa palautumaan, imetyksen lopetan varmaan lähikuukausien aikana.



Mieluummin olisin ottanut kuukautiset vaikka heti jälkivuodon loputtua.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän