Lue keskustelun säännöt.
Tekevätkö mielestäsi uskovat väärin, kun siteeraavat ahkeraan raamattua,
10.02.2006 |
käyttäen raamatunlauseita perusteina sille, että voivat tuomita jonkun ihmisen/ihmisryhmän?
Oma uskoni on sitä, että yrittää nimenomaan olla suvaitsevainen ja että usko näkyisi hyvinä tekoina, ei saivarteluna. Meinaa joskus vituttaa tuollainen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla