Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette saamillenne joulukorteille, joissa lasten kuva/kuvia? Säästättekö? Mä just mietin

Vierailija
28.12.2012 |

että pitäiskö ne säästää, hankkia vaikkapa ihan näitä lapsikuvajoulukortteja varten oma valokuva-albumi, ja laittaa ne sinne?



Vai heitänkö kylmästi roskiin...?



Vai säästäiskö vaan ne, joissa itselle rakkaimmat ipanat kuvassa (siskon lapset esim.)?



Miten te toimitte?



Tavallisia joulukortteja en säästä, tai olen ennen säästänyt, mutta kun olen tässä viimeaikoina hukkaillut muutenkin "turhaa tavaraa" jota kaapeissa pyörii, olen heittänyt ne edelliset pois. Eihän niitä ole koskaan tullut katseltua joulujen jälkeen. No, parit kauneimmat kortit säästin, ja mummoltani tulleet viimeiset joulukortit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä sitten näkee miten pipanat vuodessa kasvaneet.

Vierailija
2/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva-albumiin menevät. Samoin muuten parhaat kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän niitä tuollaisessa pienessä lahjakassissa. Parhaimpia kortteja. :)

Vierailija
4/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamani kortit, ne tuntuvat sähköisen viestinnän aikana entistä arvokkaammilta. Valokuvakortteihin suhtaudun kuin (esim. valokuvallisiin kiitoskortteihin ja) tavallisiin valokuviin. Suhtaudun kunnioituksella ja ilolla saamaani postiin.

Vierailija
5/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tuttujen ja sukulaisten lasten kuvat säästän (laitan laatikkoon). Työkavereiden lasten kuvat ym. laitan roskiin. Tosin kiva noita läheisimpien työkavereiden lapsien kuviakin on nähdä kun heistä jutellaan usein mutta en silti viitsi kuvia säästellä kun en osaa näistä lapsista ole koskaan nähnyt livenä.



Vierailija
6/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt noita lapsikortteja.

Ei mua kiinnosta muiden lapset joulukorteissa.

Jokaiselle vanhemmalle oma lapsi on se maailman paras ja kaunein mutta miksi laittaa ja tyrkyttää myös muille oman kersan kuvaa.

Mulla on kaksi lasta mutta ikinä en ole laittanut muille heidän kuvia, koska ei muita kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan kaikki kaverit. Saamme noin 50 joulukorttia, joten aika pian niitä olisi albumit pullollaan. Tosi iso osa korteista on tietysti nyt niitä valokuvakortteja, kun kavereilla on lapsiperheaika menossa kuten meilläkin. Heitän muutenkin aika surutta kaiken postin roskikseen, kirjeet, laskut yms. Nyt kortit ovat vielä esillä meillä (nauhaan ripustettuina, hallin ja keittiön välisessä oviaukossa), mutta loppiaisena lentävät energiajakeeseen.

Vierailija
8/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt noita lapsikortteja.

Ei mua kiinnosta muiden lapset joulukorteissa.

Jokaiselle vanhemmalle oma lapsi on se maailman paras ja kaunein mutta miksi laittaa ja tyrkyttää myös muille oman kersan kuvaa.

Mulla on kaksi lasta mutta ikinä en ole laittanut muille heidän kuvia, koska ei muita kiinnosta.


Musta on kiva nähdä miten lapset kasvavat- ovathan he tärkeitä lasten serkkuja, kummilapsia yms; siis rakkaita läheisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten muutkin joulukortit. Ihana niitä on saada ja ihana katsella, mutta ei mulla ole tilaa tai intoa niitä säilytellä.

Vierailija
10/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on wall-of-fotos. Joka vuosi siihen tulee pari kuvaa lisää. Olen aina ostanut kehyksetkin valmiiksi, kun tietyiltä perheiltä vielä tulee lapsikuvia.



Muut kortit menee haitarikansioon. Ja kyllä ne on toistaiseksi aivan turhaa säästöä, kun niissä korteissa ei ole kuulumisia ja usein niitä tiimarin kortteja - ei mitään luonnetta ja säpinää. - se haitarikansio on pitänyt siivota kunnolla.



18 vuotta näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kun olen lähettänyt kuvan lapsista joulukorttina en oleta että sitä säästäisivät muut kuin ehkä lasten mummot ja joku muu sukulaisista. Minua ei mitenkään loukkaa että muut heittävät kuvan roskiin.



Ja minusta on tosi kiva saada lapsista kuva joulukorttina. Ehdottomasti kivoimpia joulukortteja !!!!