Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alkuraskaus ja alavatsakivut
01.12.2012 |
Mistä johtuu, onko normaalia? Ihan alussa on, viikkoja max 5.
Kommentit (2)
Jos aiva hirveiksi käyvät tai ovat selkeästi toisåuoleiset tai vuotaa verta, silloin ei normaalia. Aika kovatkin kivut ovat normaaleja. Saattavat esimerkiksi herättää yöllä. Johtuvat kohdun kasvusta, loppuvat aikanaan. Esikoisen kohdalla itselläni niitä oli johonkin puoleen väliin. Tässä kolmannessa ja tokassa loppuivat aikaisemmin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mitään? :/