Attendon sairaanhoitajilla pienempi palkka kuin julkisen lähihoitajilla
Järkytys! Kannatti lukea sairaanhoitajaksi. Tiesin toki Attendon palkkojen olevan pienempiä, mutra että näin paljon.
Kommentit (16)
No saan kaikilla ikälisillä Attendon sh:na 2969 euroa lähihoitajana kotihoidossa oli 3080 kaikilla ikälisillä.
Mua ärsyttää Attendojen ilmainen tee ja kahvi.
Nuo korotukset, jotka tuli yksityisille ei tule ottamaan kiinni palkkaeroa.
Työ on jäätävän kiireistä!
Siis ärsytää mainoslause ilmainen tee ja kahvi. Toivottavasti kuolevat yksiköt pois, eivätkä saa maksusitoumuksia hyvinvointialueilta.
Silti firmalla voittoa vaan 21,8 miljoonaa euroa.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/attendo-oy/17554632/taloustied…
Joo työntäköön kahvinsa ja teensä sinne minne ei aurinko paista. Ei sitä oo edes aikaa juoda.
Vierailija kirjoitti:
No saan kaikilla ikälisillä Attendon sh:na 2969 euroa lähihoitajana kotihoidossa oli 3080 kaikilla ikälisillä.
Mua ärsyttää Attendojen ilmainen tee ja kahvi.
Nuo korotukset, jotka tuli yksityisille ei tule ottamaan kiinni palkkaeroa.
Työ on jäätävän kiireistä!
Minä saan melkein eurolleen saman roskakuskina. Ei tarvitse kuin rattia pyöritellä ja kippailla pönttöjä. Ei ole oikeaa kiirettä.
Mitä muuta voit odottaa riistofirmalta? Suosittelen hakemaan takaisin julkiselle puolelle kotihoitoon. Työ on mukavaa ja itsenäistä, ja vaikka sielläkin on välillä hektistä, niin työilmapiiri on yleensä mukavampi.
Paljon sitten? Koska mäkin luulen et mulla on isompi palkka kun jollain lähäreillä. Laitoshuoltaja yli 16e tunti.
Kenet tämä tieto yllätti?
Eihän kunnan kanssa periaatteessa samaa palvelua tarjoava yritys voi pärjätä millään muulla tavalla kuin huonommilla työsuhteen ehdoilla.
Jostain ne johtoryhmän bonukset pitää repiä, eli asiakkailta ja työntekijöiltä.
Ihan vitsi :D siksi teenkin pelkkää yötyötä lähihoitajana, tienaan paljon paremmin vs arkiaamutyö ja paljon lepposampaa kun saa tehdä vain perushoitoa :)
Vierailija kirjoitti:
Paljon sitten? Koska mäkin luulen et mulla on isompi palkka kun jollain lähäreillä. Laitoshuoltaja yli 16e tunti.
Lähihoitaja saa Attendolla 14 - 15 euroa tunnilta. Julkisella saa enemmän.
Ja silti nimenomaan ne julkisen puolen hoitsut valittaa palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt jotain väärin. Tämä viimeisin oli nimenomaan yksityisen puolen hoitajien työtaistelu, ja siinä oli tavoitteena sama palkka samasta työstä sekä yksityisellä että julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt jotain väärin. Tämä viimeisin oli nimenomaan yksityisen puolen hoitajien työtaistelu, ja siinä oli tavoitteena sama palkka samasta työstä sekä yksityisellä että julkisella.
En ole. Aivan mahtavaa, että vihdoin ja viimein taistelivat. Julkisen puolen hoitsut on narisseet vuosikymmeniä, vaikka oikeasti se palkka on hyvä yksityiseen verrattuna.
Niinhän se on. Ei kannata jäädä näille yksityisille, jos on yhtään kunnianhimoa.