Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksismi mediassa

Vierailija
29.10.2012 |

Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota mm Aamulehden uutisointiin liikennerikkomuksissa ja nyt Ampparit-sivustolla.



Aina kun on kyse miespuolisesta liikennerikkomuksen tehneesä otsikossa on" kaahaaja, humalainen, yliajaja" jne...kun kyseesä naiskuski mainitaan asia AINA erikseen otsikossa" NAISKUSKI teki sitä ja tätä...



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu on iän kanssa. Jos jossain tapahtumassa on ollut osallisena yksikään yli 30-vuotias nainen niin se mainitaan aina KESKI-IKÄINEN NAINEN (vaikka ikää olisi 31v) samanikäinen mies on nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla