Lue keskustelun säännöt.
Voi rähmä :)
23.09.2012 |
Lainasin kirjastosta Downton Abbey kausi 2, katselin sen ja loppui kesken, googlasin ja sitähän onkin vielä kausi 3, on vasta tulossa ;/
Oliko siinä Downton abbey joulujaksojen lopussa kohtaus kun Mary ja Matthewin tanssivat ulkona ja Matthewin rakkauden tunnustus?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kosinta lumisateessa oli joulujakson lopussa. Tämä jakso julkaistiin erikseen, siksi sitä ei löydy kakkoskauden dvd-paketista.