Lue keskustelun säännöt.
Apua, syysloma on ihan kohta ja olen unohtanut järjestää lapselle hoitopaikan.
11.10.2012 |
erityislasta kun ei voi yksin kotiinkaan jättää.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äkkiä nyt hommaamaan.