Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raparperia istuttaa rivarin takapihalle?

Vierailija
15.05.2012 |

Siis kun piha ei ole kovin iso, enkä yhtään tiedä mitä raparperi vaatii....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kasvaa ihan varjossakin runsaana.

Vierailija
2/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kasvaa ihan varjossakin runsaana.

Onnistun lähes aina tappamaan takapihan istutukseni :(

ap

Vierailija
4/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii kyllä vahvan maan/lannoitusta kasvaakseen kunnolla. Kyllä se hengissä pysyy vähemmälläkin hoidolla, mutta varret vaan jäävät ohuiksi!

Puutarhakaupoissa on saatavana hevosenlantakompostia-tai millä nimellä sitä nyt myydäänkin-jos ei omaa kompostimultaa ole.

Raparperi myös leviää juurakkonsa avulla, joten voisit saada joltakin tutulta alkua; kysele!

Vierailija
5/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini asuu rivitalossa ja kasvattaa raparia isossa ruukussa on muuten kivan näköinen niinkin..... kokeile vaikka jos et taho maahan laittaa..... tosin maassa huolettomampi kastelun suhteen...

Vierailija
6/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii kyllä vahvan maan/lannoitusta kasvaakseen kunnolla. Kyllä se hengissä pysyy vähemmälläkin hoidolla, mutta varret vaan jäävät ohuiksi!

Puutarhakaupoissa on saatavana hevosenlantakompostia-tai millä nimellä sitä nyt myydäänkin-jos ei omaa kompostimultaa ole.

Raparperi myös leviää juurakkonsa avulla, joten voisit saada joltakin tutulta alkua; kysele!

Taidankin kysyä mun "raparperitoimittajaltani" saisinko häneltä juurakkoa tällä kertaa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakun arvataan? Luit toista ketjua ja aoit nyt kasvattaa raparperiä jotta saisit selluliitit pois perseestäsi? :D Kerro miten kävi ! (Itselläni selluliittiä ei kuitenkaan ole joten en tarvitse muutakuin piirakkaan ja kiisseliin.)

Vierailija
8/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaatii omakotitalon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakun arvataan? Luit toista ketjua ja aoit nyt kasvattaa raparperiä jotta saisit selluliitit pois perseestäsi? :D Kerro miten kävi ! (Itselläni selluliittiä ei kuitenkaan ole joten en tarvitse muutakuin piirakkaan ja kiisseliin.)

Meillä tykätään raparperista, siksi haluaisin sitä itse kasvattaa.

ap

Vierailija
10/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muista, että kahteen kolmeen vuoteen et saa ottaa siitä kunnolla satoa, että taimi vahvistuu.



Anopilla kasvaa rivarin takapihalla omenapuu, mustaherukkapuskia 2 ja mansikoitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rivitalon pihalle oli edellinen asukas raparperin kuitenkin istuttanut, ja kyllä siitä muutaman piirakan leipoo alkukesästä. Ei siitä haittaakaan ole, mutta en menis istuttamaan.