Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkasuosituksia Kreetalle?

Vierailija
24.05.2012 |

Aiomme lähteä lokakuussa Kreetalle, lähtijöinä 2 aikuista ja 2 lasta. Osaisiko joku antaa vinkkejä hyvistä lomakohteista tai jopa hotelleista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hania. Finnmatkojen kautta olin 3.5-v sitten plataniaksessa hotelli agrimiassa ja oli aivan ihana pieni huoneistohotelli ja siellä aivan ihanat omistajat. Onkohan kyseinen hotelli enää finnmatkoilla.

Vierailija
2/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agrimiaa. Platanias tai Hania siis... onko muita vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rethymnoniin

Vierailija
4/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Rethymnon olisi kiva? Finnmatkoilla näyttäisi olevan siellä ihan kivoja hotelleja tyrkyllä. Koko Kreeta on siis ihan vieras, mutta olisi kiva mennä uuteen paikkaan lomalle.

Vierailija
5/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmemmin lämmintä.

Vierailija
6/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pikkulapsia niin tuskin menette kovin monelle retkelle? Isompien lasten kanssa tulee varmaan reissattua enemmän ja helpompi syödä iltaisin kaupungilla. Valitsisin hotellin sen mukaan. Isommille lapsille löytyy saarelta myös vesipuisto tai hotelli vesiliukumäellä. Pienten lasten kanssa valitsisin hotellin jossa on hyvät leikkipaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ennemmin olleet lokakuussa Sisiliassa ja Rodoksella ja ilma on meille ok, ei tarvitse olla kauhean lämmintä. Toiveena olisi kiva ja siisti hotelli, jotain nähtävää suht lähellä, lastenaltaat.

Vierailija
8/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On älyttömän halpaa ja liikenne on sen verran rauhallista että uskaltaa ajaa. Muutamassa päivässä ehditte näkemään vaikka mitä.