Lue keskustelun säännöt.
Aikuistuminen ahdistaa
27.04.2012 |
Tuntuu että kaiken pitäisi aina olla niin kauhean vastuullista ja suunniteltua, ikinä ei saisi vain olla ja hengähtää.
Ja ikää 20v.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla