Nyt niitä valoja päälle!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4ee99959-250b-4d0b-97fd-a488fa785989
Katsokaa näitä Tiituksia, Klausseja ja Ulianeja!!!
Kommentit (30)
Kyllä minä tästä olen työelämään menossa, mutta en taida jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Onko sinusta oikein, että näiltä viedään tuet?
ap
Tiitus ja Uliana, voi tziisus. Vanhemmat pitäisi heittää vankilaan 🙄
Miten osa-aika työn tekeminen vaikeutuu?
Vierailija kirjoitti:
Uliana, lienee ry s sä.
Nuo ei kyllä tule tekemään ikinä mitään töitä. Miksi ihmeessä ne lakkoilee?
Tuolla on tavaton määrä näitä Tiituksia, Klausseja ja Ulianeja, jotka tarvitsee yhteiskuntaan tullakseen toimeen.
Joka päivä jää yli 10 heidän ikäluokkaa olevia työkyvyttömyyseläkkeelle. Jostakin pitäisi saada myös se työtä tekevä sukupolvi. Mutta mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliana, lienee ry s sä.
Tiitus myös. Nämä on niitä kuuluisia huippuosaajia
Vierailija kirjoitti:
Ettei sinne töihin tarvitse koskaan mennä.
Onhan se mukavaa puuhastella meidän veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei sinne töihin tarvitse koskaan mennä.
Juuri tästä näissä lakoissa on kyse. Ja siitä että saa sen palkan myös siltä päivältä, kun on esim menkat.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on tavaton määrä näitä Tiituksia, Klausseja ja Ulianeja, jotka tarvitsee yhteiskuntaan tullakseen toimeen.
Joka päivä jää yli 10 heidän ikäluokkaa olevia työkyvyttömyyseläkkeelle. Jostakin pitäisi saada myös se työtä tekevä sukupolvi. Mutta mistä?
No, pidennetään jo työssä olevien työuraa, että nämä saa uhriutua kuinka paljon joutuvat maksamaan yli 65 vuotiaiden eläkkeitä.
Suomi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson tuota kuvaa. Olen luovuttanut. En jaksa enää taistella suomalaisten puolesta.
No ei todellakaan pidennetä työuraa. Mulla on muutama vuosi eläkkeelle ja aion myös jäädä ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaaleja nimiä. Uliana ukraina/venäjä taustainen nimi ja Tiitus nimenä taas lähtöisin latinan kielestä muodosta Titus.
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä kaikki pitää heittää vankilaan. Tai ehkä jopa leiriin.
Se vain, että autoritariaa ei Suomeen tule, koska me, suuri enemmistö, estämme sen.
Hirveän hyvä, että persut kampanjoivat avoimesti natsismin puolesta, koska osa ihmisistä ei vielä ollut tajunnut, että sitähän teillä ainoastaan on tarjolla, ei oikeita ratkaisuja mihinkään todelliseen ongelmaan.
Demokratianvastaisuus on yksi fasismin tunnusmerkki. Sellainen toiminta valtionjohdossa johtaa valtakunnanoikeuteen syytettyjen penkille. Valtiorikos, maanpetos. Valtionjohto valehteli äänestäjille ja ottaa ohjeensa suoraan ulkoparlamentaariselta Elinkeinoelämän Keskusliitolta eli Jyri Häkämieheltä.
Ei Jyri joudu syytteeseen vaan hallitus. Koska etujärjestöjohtajat saavat puhua mitä puhuvat, mutta hallitus ei voi olla niiden ohjauksessa. Kun tällaista ohjausta selvästi on, on syytä epäillä korruptiota ministeritasolla.
Nämä ottaisivat kaikki tuet tekemättä itse mitään niiden eteen. Vätyksiä.
Mitä tarkoitat?