Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkaseuraa?

Vierailija
09.05.2012 |

Koetetaan nyt tätäkin kautta.. Saisko täältä matkaeseuraa 30+ mammalle ja toisinaan seuraan liittyisi 10+ tytär? Ystäväni ovat joko saamatmmomia tai rahattomia ja heistä on näköjään seuraa turha odotella. Olen sitä jo 10v odotellut, enää en jaksa ;) Yksin ei rohkeus riitä edes laivalle.

Olisin kiinnostunut kaupunkilomista ja miksei myös aurinkorannoista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en sinkkuna uskalla lähteä minnekään yksin mutta matkustelu välillä kiinnostaisi silti. Kielitaitokin on niin pahasti ruosteessa että huolestuttaisi pärjäily. Olen 37 v. nainen.

Toisaalta vieraan matkaseuran kansa vähän huolestuttaisi se että entä jos sen kanssa ei tulisikaan ihmisenä mitenkäänpäin toimeen sitä loman aikaa (kun niitähän on kaikenlaisia juoppoöykkäreitä ja muita outoja)... Siksi varmaan voi olla netitse vähän hankala löytää matkaseuraa.

Vierailija
2/3 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä olen pyöritellyt, mutta tullut siihen tulokseen että koskaan en mihinkään pääse jos en vain rohkeasti ota ja yritä :)

Alkoholia en ota ja matkakumppanikseni suostuiisin ottamaan vain sellaisen joka ei päihtymykseen asti nautiskele. Ja kai sitä ois terveellistä ehkä tavata silmätysten ennen matklan varaustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostiosoitetta jonne voisi kirjoitella jos haluaisi tarjoutua matkaseuraksi?