Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun FF:ää vaivaa?

Vierailija
15.03.2012 |

Heittelee mustaa palkkia sinne tänne, tuo yläosan vaaleansininen headerikin oli ihan pikimusta (pistin piiloon adlockilla). Tekstiä katoilee, välillä ei näytä palstan etusivusta kuin muutaman vierailija-sanan. Ei aloituksia ollenkaan, tai sitten katkaisee kesken sanan/lauseen. Kadottaa tämän kirjoittamani tekstin välillä, onneksi palaa näkyviin. Muilla sivustoilla ei näytä olevan samaa ongelmaa, tässä on neljä muuta välilehteä auki.



Muutama päivä sitten tuli joku uusi päivitys FF:ään ja latasin sen. Mutta sen jälkeen palsta toimi kyllä normaalisti tähän saakka.



Nytkin mulla on musta noin 2 cm korkuinen palkki tuossa sivupalkin yläpuolella (Riston nimparin yllä).



Sit välillä kun päivittää sivua näkyy sellainen pelkkä tekstitiedosto eikä näitä palstan asetteluja ollenkaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi