Mikä mun FF:ää vaivaa?
Heittelee mustaa palkkia sinne tänne, tuo yläosan vaaleansininen headerikin oli ihan pikimusta (pistin piiloon adlockilla). Tekstiä katoilee, välillä ei näytä palstan etusivusta kuin muutaman vierailija-sanan. Ei aloituksia ollenkaan, tai sitten katkaisee kesken sanan/lauseen. Kadottaa tämän kirjoittamani tekstin välillä, onneksi palaa näkyviin. Muilla sivustoilla ei näytä olevan samaa ongelmaa, tässä on neljä muuta välilehteä auki.
Muutama päivä sitten tuli joku uusi päivitys FF:ään ja latasin sen. Mutta sen jälkeen palsta toimi kyllä normaalisti tähän saakka.
Nytkin mulla on musta noin 2 cm korkuinen palkki tuossa sivupalkin yläpuolella (Riston nimparin yllä).
Sit välillä kun päivittää sivua näkyy sellainen pelkkä tekstitiedosto eikä näitä palstan asetteluja ollenkaan.