Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä kaveri kyselee aina mun vuodoista.

Vierailija
25.02.2012 |

Olen sitten ehkä estynyt, mutta mulla ei ole tapana keskustella kenenkään muun kuin lääkärini kanssa vuotojeni runsaudesta ja muista yksityiskohdista.



Yksi kaverini ilmeisesti nauttii vuotokeskusteluista. Kyselee tekstareissakin jo niistä!? Ja kun käydään kahvilla tai jossain, niin kertoo omista eritteistään ja kyselee mun kierroista. Oikeesti, hyi saatana. Kaada siinä kermaa kahviin kun yks selittää valkovuotonsa kokkareiden kokoa.



Minusta ei ole normaalia! En ikinä vastaa ja yritän puhua päälle ja pari kertaa olen sanonut, että puhutaan jostain muusta, mutta ei mene perille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti jo luulin, että olen jotenkin tiukkapipoinen. Hänen mielestään kaikki naiset puhuu aiheesta koko ajan, ihan kelle vaan! Mä en ole ikinä puhunut, eikä ole tarvetta puhuakaan. Ihana kuulla etten olekaan mikään friikki! Kiitos teille! :D

Ap

Vierailija
2/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä luetaan internetistä ja puhutaan lääkärin kanssa. Vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä luetaan internetistä ja puhutaan lääkärin kanssa. Vain.

Vierailija
4/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti keskustelee menkoista?? Itse saattaisin mainita että onpas kipeä olo, mutta senkin ainoastaan äidilleni tai miehelleni, tuskin kenellekään kaverille... Yök!

Vierailija
5/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljän naisen kanssa oikein hyvä ystävyys. Vuodoista puhumme silti todella harvoin, ainoastaan jos on jotain "erkoista" tapahtunut.



Tällöinkin juttu kestää vain sen hetken, eikä siihen palailla turhaan.



Emme juttele vuodoista, koska ei niissä ole mitään keskusteltavaa :)

Vierailija
6/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran hyvin napakasti, että nyt vaihdetaan puheenaihetta, että sua yököttää tuommoset jutut!

Jos ei uskoisi, niin en kyllä kaveeraisi tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mulle aina sellasen olon, että olen hirveän kamalan epänormaali, kaikki naisethan haluaa puhua menkkaverestä ihan aina! Tosi ärsyttävää.

Ap

Vierailija
8/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis mieleenkään keskustella toisten tai omista vuodoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi