Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mitä ruokaa voin tehdä illalla keliaakikko-anopille.

Vierailija
09.10.2008 |

-pihviä, pippurikastiketta (suurusta maizenalla), kermaperunoita

-lohikiusausta, salaattia

-kanafilesuikaleista, hapanimeläkastikepurkista ja kasviksista saat helpon ja nopean kastikkeen, riisi kaveriksi



osta kahvin kanssa jotain hyviä gluteiinittomia leivoksia, on reilusti isoissa kaupoissa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei tarvi kastikkeita

Vierailija
2/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei idean ideaa ja kauppaan pitäisi mennä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi helppo resepti on keitetty riisi ja broilerikastike.



Eli broilerisuikaleita, ruokakermaa, ehkä ananasta ja miksei aurajuustoakin, tai vihanneksia, sipulia jne... Saostus maizenalla (saatavana tosi kätevä vaaleiden kastikkeiden saostaja, suoraan purkista vaan kastikkeen sekaan ja sekoitus).



Ja tuota samaista maizenaahan voi hyödyntää muihinkin kuin kanaruokiin. Ruskeille kastikkeille on oma maizenasuuruste.

Vierailija
4/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnää, kauraa, ohraa eikä ruista.



Ymmärtäisin jos kysyisit leivonna

Vierailija
5/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma löytää gluteenitonta ruokaa, onhan niitä. En van jaksaisi tehdä mitään kovin monimutkaista ja itse en ole lihan suuri ystävä (enkä oikein osaa sitä siksi laittaa), anopilla taas joka kerta käydessämme syömme kanaa. Kala taas on ehkä tänään pannassa, kun käytiin eilen ravintolassa ja mies kalaruokaa syötyään tuli kipeäksi. Arvaan ettei hän oikein kalaruokaa tänään arvostaisi.



Anopin lempiruoka on lihapullat, mutta niitä tein juuri pari viikkoa sitten, niin nyt en viitsisi. Jotain kasvisvoittoista toivoisin, mutta en nyt vaan keksi.

Vierailija
6/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapurisottoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkukiusaus!



Peruna-sipulisekoitus, kinkkusuikaleita (ne portin omat on ainaki gluteenittomia, niis lukee) ja ruokakermaa.=)

Vierailija
8/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monissa on soijaa/vehnää seassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheelle ja kyl kelpas :D



Jauhelihakastike vaan. Liemeksi pelkkää kermaa/tomaattimurskaa tai sit gluteenitonta kastkesuurustetta mukaan jos välttis hlauaa..... Kaada kastike uunivuokaan ja levitä päälle reilu kerros perunamuusia jossa on persiljaa (tai sit ei ole)



Uuniin kunnes pinta kauniin värinen :)

Vierailija
10/10 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä harvoja yhteisiä ruokia meidän ruokarajoitteisessa perheessä. Myös uuniperunat jollain ruokaisalla täytteellä ja salaatilla käy tai kasviskiusaus. Tai sit suosiolla ravintolaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi