Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta lapset meni nukkumaan teillä aattona? Mitä tapahtui sen jälkeen?

Vierailija
25.12.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumaan 20:30, minä nukkumaan 20:31 ja mies koneella ja telkkarin ääressä tekemässä mitä lie. Ihan tavallinen ilta niin kuin arkenakin.

Vierailija
2/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuvalot ja n 22 harrastimme seksiä miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katsottiin miehen kanssa Koirankynnenleikkaaja ja syötiin juustoja.

Vierailija
4/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin telkkaria ja miesystävä tuli n. klo 22. Juteltiin, syötiin, katottiin telkkaria, rakasteltiin ja nukkumaan käytiin puolen yön aikaan. Kahden aikaan lapsi kömpi kainaloon ihan tulikuumana. Virittelin lapselle petin olkkariin ja laitoin lahjaksi saadun dvd:n pyörimään (jostain syystä mun lapsi ei nuku sillon kun sairas...) ja menin miehen kainaloon nukkumaan. Vähän väliä havahduin ja kävin kattomassa että lapsella on kaikki ok, ja lopulta se kuuden aikaan tulikin kainaloon nukkumaan.

Vierailija
5/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kymmenen aikoihin. Mies ja esikoinen pelasivat konsolipelejä ja katsoivat telkkaria, itse järjestelin vähän paikkoja ja menin sänkyyn lukemaan kirjaa. Nukahdin yhdentoista aikoihin.

Vierailija
6/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen luin ja katsoin keskiyön messun ja menin nukkumaan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin nukkumaan jo klo 22. Yöllä klo 2 menin käymään vessassa ja mies oli silloin hammaspesulla. Painuin takas unia jatkamaan.



En ole yökukkuja. En edes jouluyönä.



Vielä nukkuu nuorimmat pojat ja mies. 18 vuotias lähti jonnekin. Ja 20 v on varmaan ollu yötä tyttöystävän kotona.

Vierailija
8/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset meni nukkumaan 21.30-23 välillä iän mukaan pienimmästä isoimpaan.

Katsoin sen jälkeen telkkaa ja söin päivällisen jämiä, join glögiä ja söin kakkuja.

Nukkumaan menin 00.30. Mies jäi vielä juopottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.30-21 välillä. Sitten joimme glögiä, söimme lahjasuklaita ja raivasimme keittiötä. Loppuillan laulelin miehen kanssa singstaria. Nukkumaan menimme kahden maissa.

Vierailija
10/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvottiin puoleenyöhön. Nuorimmainen meni siinämain tosiaan nukkumaan ja esikoinen jatkoi pleikkakolmosen hakkaamista (jouluna sa pelata mielinmäärin, kunhan myös ulkoilee ym.)

Mieheni kanssa makkarissa harrastimme seksiä varmaan kolme tuntia. Testattiin hänen minulle lahjaksi osatamaansa uutta lelua ja teimme kaikkea muuta ihanaa. Uuh, alapää on aivan hellänä vieläkin ja vihjeistä päätellen sama jatkuu ensi yönä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mnä valvoin ja katsoin Kala nimeltä Wanda -elokuvan ja mies luki lahjaksi saamaansa kirjaa.

Vierailija
12/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen ehkä noin klo 23 ja esikoinen ennen puuoltayötä. Sänkyyn menivät yhtä aikaa kuopuksen kanssa.



Me pelattiin miehen kanssa lautapelejä ja söimme juustoja ja viiniä. Nukkumaan noin klo 01.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miesystävä tuli n. klo 22. Juteltiin, syötiin, katottiin telkkaria, rakasteltiin ja nukkumaan käytiin puolen yön aikaan. ...ja menin miehen kainaloon nukkumaan.

Sulla on sekä miesystävä että mies?

Vierailija
14/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä vaiheessa +10 vuotiaat jäi vielä pelaamaan pelejänsä. Nukahdin välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi (6v.) 23.00, me katottin hetki leffaa ja syötiin yöpalaa. Sitten painuttiin nukkumaan.

Vierailija
16/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin telkkua sohvalla sylikkäin ja rentouduttiin ja naiskenneltiin.

Vierailija
17/18 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 8 ja 10-v. Onneksi sekstailtiin edellisyönä puoli neljään:-)

Vierailija
18/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jouluista. Akat vaan hekuttaa jotain paneskeluaan. Ketään ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi