Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko perheitä, joissa molemmat vanhemmat osittaisella hoitovapaalla yhtä aikaa?

Vierailija
20.01.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä?

Vierailija
2/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tunnen paljon perheitä, joissa molemmat vanhemmat tekee kotona töitä, jolloin lapset ei välttämättä ole hoidossa ollenkaan.



Me tehtiin ekat vuodet limittäin töitä, eivätkä lapset olleet hoidossa. Sitten tehtiin osittaista päivää monta vuotta, nyt minä olen lyhentämässä puolipäivätyöhön - ja miehelläkin edelleen joustava työaika.



Tällaisille vanhemmille lapset ovat tärkeintä maailmassa.

Vierailija
4/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille vanhemmille lapset ovat tärkeintä maailmassa.


Tämä nyt on kuitenkin jo liian pitkälle vedetty johtopäätös. Taitaa olla aika monta perhettä sellaisia, joissa toisella on joustava työaika ja toinen tekee osa-aikatyötä. Ei se nyt automaattisesti tarkoita, että lapset olisivat heille tärkeintä maailmassa.

(Samoin myöskään se, että vanhemmat tekevät ihan normaalia 8-16 työtä, ei tietystikään tarkoita sitä, etteivätkö lapset olisi heillekin tärkeintä maailmassa.)

Vierailija
5/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo elämänarvoista aika lailla kaiken.

Vierailija
6/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo elämänarvoista aika lailla kaiken.


tuntuu vieraalta ajatus siitä, että lähtisin näin yksioikoisesti korottamaan itse itseni ja oman vanhemmuuteni muiden vanhempien yläpuolelle. Tämä on vähän samaa kuin se, että täällä päiväkoti haukutaan alimpaan h*lvettiin kotiäitien toimesta. Katkeruus ja oma epävarmuus siitä itselle tulee ensimmäisenä mieleen, jos omaa valintaa täytyy pönkittää väheksymällä muita.

Musta on kiva, että olemme mieheni kanssa hankkineet aikanaan hyvän koulutuksen ja ammatit siten, että voidaan kumpikin nyt olla osittaisella hoitovapaalla lasten ollessa pieniä. Meillä on siihen varaa ja mahdollisuus. Muilla ei välttämättä ole. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö lapset voisi olla heillekin tärkeintä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä elämästä tiedät?



Mene nyt jumalauta itseesi.

Vierailija
8/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omat valinnat kyllä kertovat ne arvot.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta, vanhin kouluikäinen, pienin muistaakseni 10 kk ja nelivuotias vammainen lapsi.



Molemmat vanhemmat olivat osittaisella hoitovapaalla.

Vierailija
10/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä siellä lässytätte, koska mä ja mun mies ollaan paremmat vanhemmat kuin te yhteensä, itseasiassa maailmanparhaat. Ja paremmannäköisiäkin kuin te idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertookin sitten jo taas paljon elämänarvoista, sekin.

Vierailija
12/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä siellä lässytätte, koska mä ja mun mies ollaan paremmat vanhemmat kuin te yhteensä, itseasiassa maailmanparhaat. Ja paremmannäköisiäkin kuin te idiootit.


Me muut on yritetty palauttaa hänet maan pinnalle.

Niin ja nyt sitten sinä olet toinen ihan samanlainen. Sorrut samaan muiden haukkumiseen ja itsesi korottamiseen, epäasiallisesti ja huonolla suomella vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei eroa mitään siitä että sinä päätät mitkä on oikeita päätöksiä!

Koska silloin hyväksyisit muut sellaisina kuin he päättää omasta elämästään.



Sinun arvot sanelee sen että sinä pität joitain moraalittomina ihan vaan sillä että sinä päätät ensin ja muut tekee väärin.