onko kaikki miehet paskoja?
Oma isäni petti äitiäni ja oma mieheni taas muuten alistaja paska. =( mennyt luottamus toiseen suupuoleen..
Kommentit (5)
Jotkut enemmän, jotkut vähemmän mutta paskoja kyllä.
Pitää sitten hengessään miettiä haluaako sellaista katsoa vai ei.
Jotkut enemmän, jotkut vähemmän mutta paskoja kyllä.
Pitää sitten hengessään miettiä haluaako sellaista katsoa vai ei.
Itse tunnen useita aivan mahtavan ihania miehiä, jotka eivät kohtele huonosti vaimoaan eivätkä petä, vaikka parilla sellaisella on aivan kamala raivotar vaimona. =/
Oma mieheni on myös kultaakin kalliimpi. =)Ihana ja perhekeskeinen kulta.
Ei välttämättä ole. Voihan olla myös se, että teidän suvussa naiset eivät osaa valita kunnollisia miehiä? ;-)
Itsekin olen kyllä eronnut, joten pata kattilaa soimaa... Nyt olen kyllä tosi tyytyväinen ja olin kyllä ensimmäisessä avioliitossakin ensimmäiset 10 vuotta ja saman tekisin uudestaan.
Hahaha!