Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että mikä ei tapa, vahvistaa vain?

Vierailija
28.06.2026 |

No nyt tiedät, että kärsimys jalostaa. Tieto on valtaa!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata. Aivosyöpäpotilas osas kertoa että mikä ei tapa tekee kummallisemmaksi kun oliko oikea puoli vartalosta lakkasi lihakset toimimasta. Liikkuu, hitaasti. Käsi ei futaa. 

Vierailija
2/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahvista vaan vituttaa. Näin se menee tosielämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihilisti-Nietzschen surkeita aforismeja. Äijähän sekosi loppuvuosinaan. Ei ihme!

Vierailija
4/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanipojat Hula Hula -saarella ovat aina odottaneet banaanipuun alla, että banaani 🍌 puusta suoraan suuhun posahtaa. Elämä on ollut helppoa, ja äly on jäänyt kehittymistä, kun sille ei ole ollut mitään käyttöä.

Vierailija
5/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mutatoituu ja muuttuu varmasti tappavaksi.

Vierailija
6/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, joka noin sanoi, kuoli hulluna 55-vuoden iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole purran leikkaukset viä tappanut mutta ei vahvistanutkaan muuta kuin ketä tämä perhe EI äänestä.

Vierailija
8/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimmin sanottuna: Vain kerran särkynyt voi tulla ehjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut osan sitten tappaa. Mietipä sitä.

Vierailija
10/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa pyrkiä tulemaan tapetuksi mahdollisimman paljon, siinä vahvistuu ihan hurjasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ihminen tuolla on lähes kuolemassa, tuntuu ettei sitä saa pelastettua muutkaan. Kaikki ei kyllä taida vahvistaa, osa ehkä.

Vierailija
12/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nihilisti-Nietzschen surkeita aforismeja. Äijähän sekosi loppuvuosinaan. Ei ihme!

Et selvästikkään ymmärrä mitä tuolla kokonaisuudessa tarkoitetaan, sinä näet vain kolikon toisen puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sanoo vaan sellainen joka on tullut hulluksi tai ei yksinkertaisesti ole kokenut koskaan elämässään oikeasti mitään vastoinkäymisiä. 

joillekin ihmisille jopa kuolemat ja vakavat sairaudet voi olla myös yks hailee eikä tunnu missään ja toinen traumatisoituu siitä kun koti avain jää sisälle tai maito läikkyy sukille. 

 

se mikä ei tapa ei vahvista vasn hajottaa sina jotain sisältä joko pään tai kehon tai molemmat 

Vierailija
14/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se mikä ei tapa ei tapa.

Kärsimys tekee heikommaksi ja hauraammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen asia on olemassa kuin traumaperäinen kasvu mitä monet ei ymmärrä koska ne ei anna tilaa itelle koskaan kasvaa vaan uhriutuu ja tuhoo elämänsä sen seurauksena. Eli periaatteessa aloittajan väite on tieteellisestikkin faktaa.

 

Se tarkoittaa, että syvän kriisin tai kärsimyksen aiheuttama mielen perustusten järkkyminen voi pitkällisen prosessin seurauksena johtaa syvälliseen psyykkiseen muutokseen ja vahvistumiseen. 

Traumaperäinen kasvu ei tarkoita pelkkää paluuta entiseen, vaan aivan uudenlaista mielenmaisemaa.

 

Ihminen uudistaa itsensä sisältä, eli vahvistuu kivun kautta. 

Vierailija
16/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen asia on olemassa kuin traumaperäinen kasvu mitä monet ei ymmärrä koska ne ei anna tilaa itelle koskaan kasvaa vaan uhriutuu ja tuhoo elämänsä sen seurauksena. Eli periaatteessa aloittajan väite on tieteellisestikkin faktaa.

 

Se tarkoittaa, että syvän kriisin tai kärsimyksen aiheuttama mielen perustusten järkkyminen voi pitkällisen prosessin seurauksena johtaa syvälliseen psyykkiseen muutokseen ja vahvistumiseen. 

Traumaperäinen kasvu ei tarkoita pelkkää paluuta entiseen, vaan aivan uudenlaista mielenmaisemaa.

 

Ihminen uudistaa itsensä sisältä, eli vahvistuu kivun kautta. 

Sen takia monesti ihmisiltä menee yli hilseen kun niille sanoo että jos sä haluat parannuksen kipuun, mene sinne kipuun. Koska ne ei tajua sitä pointtia siinäkään asiassa, niille on opetettu että kipu on huono asia ja ihmisen pitäisi vaan elää mahdollisimman helppoa elämää helppoine mielihyvineen. Siitähän ihminen ei koskaan kehity, se jää lapseksi. 

Vierailija
17/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jalostaa itseään niin, että pyrkii vähentämään toiselle aiheuttamaa kipua? Elämä koettelee meitä kaikkia muutenkin. Ei voi titää, mitä toinen voi käydä läpi omassa elämässään. On mielestäni jotenkin sairasta kouluttaa muita ihmisiä aiheuttamalla toisille turhaa kärsimystä. Uskon, että aidosti empaattinen ihminen ymmärtää tämän. Kiusaaminen on merkki omasta pahasta olosta. Ja onhan noita kaikenlaisia persoonallisuushäiriöitäkin. Jotkut esim. kuvittelevat olevan muiden yläpuolella.

Vierailija
18/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vahvistanut kun katolta tipuin.  Kuolema lähellä , toinen jalka meni. Joten paska fraasi. 😝😝😝😝😝

Vierailija
19/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kärsimys on liikaa. Silloin ihmisestä ei tule ehjää. 

Vierailija
20/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhaata. Aivosyöpäpotilas osas kertoa että mikä ei tapa tekee kummallisemmaksi kun oliko oikea puoli vartalosta lakkasi lihakset toimimasta. Liikkuu, hitaasti. Käsi ei futaa. 

Tuskin tuo sanonta ihan siihen viittaakaan. Minkä ikäinen olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän