Tiesitkö, että mikä ei tapa, vahvistaa vain?
No nyt tiedät, että kärsimys jalostaa. Tieto on valtaa!
Kommentit (35)
Yksinkertainen sanontakin menee suurimmalta osalta lukijoilta ohi :D
Mut ne on saaneet ainakin dissosioivaksi ja panikoivaksi hermoraunioksi, joka maksaa yhteiskunnalle paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mut ne on saaneet ainakin dissosioivaksi ja panikoivaksi hermoraunioksi, joka maksaa yhteiskunnalle paljon.
Komppaan.
Mulla on ollut ihan tarpeeksi kuormaan vuoden vaihteessa, enkä yhtään kaivannut siihen mitään ylimääräistä paskaa. Sydän hakkasi epätahtiin monta kuukautta, mutta asiat oli pakko hoitaa rusentavan surun keskellä. Näin kovaan stressiin voi jopa kuolla.
Typerin slogan, jonka tiedän. Tällaisia latteuksia viljelevät ne, joilla ei ole koskaan ollut todellisia vaikeuksia tai järisyttäviä, koko elämän mullistavia suruja
- lapsensa menettänyt monisairas
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen sanontakin menee suurimmalta osalta lukijoilta ohi :D
Vain yksinkertainen tykkää näin yksinkertaisesta lauseesta. 🥱
Lause loukkaa todellisia vaikeuksia ja suruja kohdanneita ihmisiä.
Sontaa. Epäilenpä, että ap:lla ei ole ollut elämässään oikeita vastoinkäymisiä. Sellaisen on helppo postailla typeryyksiä. Kun ei mistään mitään tiedä. :)
Mistäs ap on kärsinyt? Jaa meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Lause loukkaa todellisia vaikeuksia ja suruja kohdanneita ihmisiä.
Aivan.
Lisäksi sivistyssanat vain huvittavat minua.
Jollakin tunnekylmällä todennäköisesti noin.