Oletko irrottautunut sokeri-matrixista?
Vai yhäkö olet osa matrixia johon sokerinsyönti sut tuudittaa säännöllisesti?
Kommentit (7)
Aina jos matrixista heräävien määrä alkaa kohota, illuminaatti järjestää irtokarkkitarjouksen Prismoihin yms. Kansa kulkee sitten kuin transsissa ostamaan kilon paperipussit irttareita, ja niin vanha meno voi taas jatkua.
Olen aivan koukussa. Olen yrittänyt etsiä ammattiapua, mutta ei ole löytynyt. Siinä mielessä olisi parempi olla päideriippuvainen.
Irtokarkkikoomassa kaikki on "ihan sama".
Aha taas tää sama inkkeli joka puhuu itekseen
15 vuotta ilman. Hyvä minä. Se vaati kyllä monen muunkin triggerin poistamista elämästäni. Tiedän, että olen edelleen sokerinarkki, eli en voi ottaa enää koskaan mitään missä on tiettyjä aineita.
Vierailija kirjoitti:
Aha taas tää sama inkkeli joka puhuu itekseen
Onkohan sillä lentäjän leuka ja kirurgin koulutus, muuten ei oo varaa ulista. Miehen pitää olla pitkä, komea ja rikas eikä nössö incel
Ei pääse. Addiktoiva myrkky on.
Vilja ja sokeri ovat massojen ravintoa.