Oln opettaja ja juonut koko kesäloman
Valmistijaisista alkoi jatkunut viinijuhlilla, juhannusfestivaaleilla ja nyt mökillä. Pitkä kesäloma pitkät huvit. Mikäpä tässä on ottaessa, mies kyllä ei pysy mukana.
Kommentit (7)
Ihan sama juttu! Nytkin olen baari terassilla. Raskas oli talvi. Hyvä nollata. Loman loppuminen ei vielä ahdista. Työterveys onneksi antaa aika helposti pari viikkoa saikkua elokuussa. 😅
Onko työsi liian raskasta kun juot koko ajan, ettei kestä todellisuutta. Pitäisikö sitä keventää tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu! Nytkin olen baari terassilla. Raskas oli talvi. Hyvä nollata. Loman loppuminen ei vielä ahdista. Työterveys onneksi antaa aika helposti pari viikkoa saikkua elokuussa. 😅
Miksi teeskentelet olevasi opettaja?
Oletko olevinasi hauska?
Itskin olen jonkun verran tisssutelut, ei mitään suurria anoksia. Vähän viiniä suuria annoksia vain vähän joka päivä, mutta ei mielestäni vaikuta vielä suuria annoksia vähän mitenkä'n joka päivää. Mutta ihhan kunnossa sinänä ei vaikuta joka päivä vhän viiniä mitenkään.
Haluatko ostaa vokaalin? Saadaan edes otsikko oikein.
Remontti-Reiskan vai Petteri Orpon?