Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut parisuhdeterapiaan

Vierailija
27.06.2026 |

Mutta mies ei halua 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän saa käsittääkseni mennä yksinkin.

Vierailija
2/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnehän saa käsittääkseni mennä yksinkin.

Niin saa, mutta en usko että siitä silloin on paljon apua.

Vierailija
4/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei halua?

Sen mielestä kaikki on hyvin.

Vierailija
5/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläkö asia ratkeaa?

Vierailija
6/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täälläkö asia ratkeaa?

Ei tietenkään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit terapiaan?

Vierailija
8/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Väkisin ei voi. Osa eroaa tai kestää jotain kamalaa. Itse en kestäisi jos ei puheyteys toimi ja ero mahdollinen. Olen sietänyt kommunikoimattomia ongelmaihmisiä elämäni, ja se riitti. Ei enää. Ymmärrän toki sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit terapiaan?

Että saataisiin normaali parisuhde. Nyt on työkaveri/kämppis suhde.

Vierailija
10/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?

Mulla menisi samalla työpaikka. 

Vierailija
12/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan mies onkin tunnetusti oikea unelmien prinssi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Vierailija
14/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?

Mulla menisi samalla työpaikka. 

Miksi sä teet työtä, josta ei makseta palkkaa? Äläkä nyt yritä, että maksetaan, kun olet viime kuukaudet vaahdonnut päivästä toiseen siitä palkattomuuteen siirtymisestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle kelpaa lähes ilmainen työntekijä ja varsinkin kotipiika. Ilkeilee päälle. 

Vierailija
16/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Vierailija
17/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?

Mulla menisi samalla työpaikka. 

Miksi sä teet työtä, josta ei makseta palkkaa? Äläkä nyt yritä, että maksetaan, kun olet viime kuukaudet vaahdonnut päivästä toiseen siitä palkattomuuteen siirtymisestäsi.

Että saa asua ilmaiseksi mörskässä ja pääsee kerran vuodessa oikein ravintolaan syömään? Silti ei halua olla kenenkään "loinen".

Vierailija
18/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Ei tietenkään ole helppoa, ei kenelläkään ole. Silti saisit tietyn vapauden ja saisit viimein asua yksin! Mutta kun pitää saada kaikki ja kerralla. Ei kelpaa se, millä monen muunkin on tultava toimeen. 

Vierailija
19/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.

Vierailija
20/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.

Niin. Kulkeminenkin mietityttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi