Olisin halunnut parisuhdeterapiaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän saa käsittääkseni mennä yksinkin.
Niin saa, mutta en usko että siitä silloin on paljon apua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei halua?
Sen mielestä kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ja täälläkö asia ratkeaa?
Ei tietenkään
Juu. Väkisin ei voi. Osa eroaa tai kestää jotain kamalaa. Itse en kestäisi jos ei puheyteys toimi ja ero mahdollinen. Olen sietänyt kommunikoimattomia ongelmaihmisiä elämäni, ja se riitti. Ei enää. Ymmärrän toki sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit terapiaan?
Että saataisiin normaali parisuhde. Nyt on työkaveri/kämppis suhde.
Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?
Mulla menisi samalla työpaikka.
Ammattivalittajan mies onkin tunnetusti oikea unelmien prinssi!
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?
Mulla menisi samalla työpaikka.
Miksi sä teet työtä, josta ei makseta palkkaa? Äläkä nyt yritä, että maksetaan, kun olet viime kuukaudet vaahdonnut päivästä toiseen siitä palkattomuuteen siirtymisestäsi.
Ukolle kelpaa lähes ilmainen työntekijä ja varsinkin kotipiika. Ilkeilee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suhde sitten on kamala ja mikset eroa?
Mulla menisi samalla työpaikka.
Miksi sä teet työtä, josta ei makseta palkkaa? Äläkä nyt yritä, että maksetaan, kun olet viime kuukaudet vaahdonnut päivästä toiseen siitä palkattomuuteen siirtymisestäsi.
Että saa asua ilmaiseksi mörskässä ja pääsee kerran vuodessa oikein ravintolaan syömään? Silti ei halua olla kenenkään "loinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.
Ei tietenkään ole helppoa, ei kenelläkään ole. Silti saisit tietyn vapauden ja saisit viimein asua yksin! Mutta kun pitää saada kaikki ja kerralla. Ei kelpaa se, millä monen muunkin on tultava toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.
Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.
Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.
Niin. Kulkeminenkin mietityttää.
Sinnehän saa käsittääkseni mennä yksinkin.