Suurin osa kaikesta tehtävästä työstä on täysin turhaa
Pelkkää myyntitiskeihin nojailua tai muuta käsien heiluttelua.
Kommentit (10)
Välillä siltä tuntuu. T: vakaopettaja jonka ryhmän lapsista monien äidit (ja jotkut isät) on kotona mutta tuovat silti lapsensa hoitoon suureen ryhmään metelin keskelle jotta saavat laiskotella rauhassa.
Joo, mut työnteko ja raataminen on jo arvo sinänsä. Eli ihan sama vaikka laittais joka päivä kuulia yksitellen yhteen laatikkoon ja seuraavana toiseen, niin parempi sekin kuin työttömyys.
Tämän vuoksi mä elän 100% KELA-rahoitteisesti, mitä nyt hamppukaupoilla teen hyvän sivutilin.
Voitte porvarihorot esim imeä paskaa työvelvoitteidenne kanssa 😅
Kyllähän sitä nykyään yksinkertaisen työn tekemiseen tarvitaan 10 työntekijää, kolme työryhmää ja useita tiimikokouksia.
Niin onhan se työnantajakin maksavinaan palkkaa
Mua vieläkin ihmetyttää, et mikähän järki siinäkin oli kun mut palkattoon tehtaalle kokoonpanohommii. Ja töitä oli ehkä 10% ajasta. Muuten ei ollut MITÄÄN tekemistä. Ja vielä tarjosivat jatkoakin tuonne.
Siis sinänsähän työ ihan järkevää, mut ei sitä niin paljon ollut että ois työntekijöitä niin paljoo tarvinnut.
Varsinkin katujen siivous, lumiauraus ja roskien tyhjennys ? Häh, lisäkysymyksiä!!!!
Kokeillaan mitä tapahtuu jos kukaan ei mene koko vuotena töihin. Pidetään suuri sapattivuosi kokeilu. Käviskö jo tänä vuonna?
Olen samaa mieltä. T: Lääkäri