Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut parisuhdeterapiaan

Vierailija
27.06.2026 |

Mutta mies ei halua 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.

Niin. Kulkeminenkin mietityttää.

Mihin kulkeminen? Asuisit keskustassa ja teini voi käydä kylässä autollaan ja käyttää sua kaupassa.

Vierailija
22/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?

Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.

Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.

Eikö tämä riittäisi elämiseen? Ethän sä nytkään tienaa kuin roposia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.

Vierailija
24/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit terapiaan?

Että saataisiin normaali parisuhde. Nyt on työkaveri/kämppis suhde.

Jos hän ei halua niin mene ensin yksin. Siellä saat kuitenkinapua tilanteeseesi ja miten ottaa tarpeitasi puheeksi. Jos itse saat sieltä apua niin saattaa olla että mieskin lähtee myöhemmin. Muutamistakin kerroista voi olla apua. Esim. Väestöliitosta voi kysyä.

 

Vierailija
25/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.

Niin no ethän sä nyt just olisi muuttamassa muutenkaan. Mutta joskus vuoden päästä esimerkiksi.

Vierailija
26/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.

Niin no ethän sä nyt just olisi muuttamassa muutenkaan. Mutta joskus vuoden päästä esimerkiksi.

Niin. Sitten kun teini valmistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalle on tunnetusti ihan turha ehdottaa yhtään mitään. Tyrmää aivan kaikki ehdotukset ja neuvot, vaikka niitä täällä ikuisesti on kysellytkin. Ja sama jatkuu, ikuisesti.

Vierailija
28/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millos se teini valmistuu ja ammattiin vai mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millos se teini valmistuu ja ammattiin vai mihin?

Sitä en kerro.

Vierailija
30/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitkuttelun mestari vauhdissa. Ja aina tulee tilalle syitä, miksei voi sitä tai tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiasta kuitenkin olisi apua, vaikka olet täällä kertonut ettei siitä sinun henk.koht. terapiasta ole tai ei ole ollut apua? Teillä taitaa molemmilla olla ainakin hieman huono asenne yhtään mihinkään terapiaan. 

Vierailija
32/32 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin suhde muuttui huonoksi ja miksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan