Olisin halunnut parisuhdeterapiaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän jo väittämäsi mukaan alensi ennestäänkin surkeaa palkkaasi. Milloin mahtaa loppua koko palkanmaksu?
Tässä nyt on kaikenlaisia muutoksia. Ei se yksin pienellä tuella eläminen helppoa olisi.
Jäisihän sulle joku 550-570 € asumiskulujen jälkeen ruokaan, laskuihin ja elämiseen.
Eikö tämä riittäisi elämiseen? Ethän sä nytkään tienaa kuin roposia.
Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit terapiaan?
Että saataisiin normaali parisuhde. Nyt on työkaveri/kämppis suhde.
Jos hän ei halua niin mene ensin yksin. Siellä saat kuitenkinapua tilanteeseesi ja miten ottaa tarpeitasi puheeksi. Jos itse saat sieltä apua niin saattaa olla että mieskin lähtee myöhemmin. Muutamistakin kerroista voi olla apua. Esim. Väestöliitosta voi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.
Niin no ethän sä nyt just olisi muuttamassa muutenkaan. Mutta joskus vuoden päästä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 21. Teinillä ei ole vielä autoa.
Niin no ethän sä nyt just olisi muuttamassa muutenkaan. Mutta joskus vuoden päästä esimerkiksi.
Niin. Sitten kun teini valmistuu.
Ammattivalittajalle on tunnetusti ihan turha ehdottaa yhtään mitään. Tyrmää aivan kaikki ehdotukset ja neuvot, vaikka niitä täällä ikuisesti on kysellytkin. Ja sama jatkuu, ikuisesti.
No millos se teini valmistuu ja ammattiin vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
No millos se teini valmistuu ja ammattiin vai mihin?
Sitä en kerro.
Vitkuttelun mestari vauhdissa. Ja aina tulee tilalle syitä, miksei voi sitä tai tätä.
Pariterapiasta kuitenkin olisi apua, vaikka olet täällä kertonut ettei siitä sinun henk.koht. terapiasta ole tai ei ole ollut apua? Teillä taitaa molemmilla olla ainakin hieman huono asenne yhtään mihinkään terapiaan.
Milloin suhde muuttui huonoksi ja miksi?
Mihin kulkeminen? Asuisit keskustassa ja teini voi käydä kylässä autollaan ja käyttää sua kaupassa.