Lue keskustelun säännöt.
Naapuri sanoi että kerrostalossa ei saa kuunnella ilman kuulokkeita musiikkia
27.06.2026 |
Ilmeisesti ei saa kuunnella muilla laitteilla edes pienellä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi pitäisi kuunnella ilman kuulokkeita? Mieti kun jokainen saman talon asukas kuuntelee samaan aikaan, melkoinen meteli.
En asu kerrostalossa, mutta voin hyvin kuvitella, kun olen kuullut kuinka tavallinen puheäänikin kuuluu seinien läpi.
Totta. Vain jos toisella naapurilla bileet voi yrittää peittää sitä vaikka hyvällä newage musiikilla tai muu hyvä. Pienellä volyymilla.