Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta suuren ikäeron suhteista kahden aikuisen välillä?

Vierailija
27.06.2026 |

Miten alkoi ja miten meni? Miten ympäristö suhtautui?

 

Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuri ikäero? 10, 20, 30?

Vierailija
2/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Nuoret naiset ovat hullluna minuun;)

T. Ope M 52 v, 190 cm

Vierailija
4/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia? Ap

Vierailija
5/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on. 

Vierailija
6/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on. 

Minkä ikäisinä he tapasivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Vierailija
8/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on. 

Minkä ikäisinä he tapasivat?

Yli kolmekymppisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap

Vierailija
10/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap

Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitää varautua että kaikki eivät ymmärrä. 

Vierailija
12/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap

Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.

"Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms."

 

Lue aloitus, niin spesifikaatiot selviää. 

Vierailija
14/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja lähipiirissä useammalla (mm. omat vanhemmat, isovanhemmat) on iso ikäero, 10-20v. Ei meistä varmaan kukaan ole oikein sellainen että hirveästi kiinnostaa muiden mielipiteet tai  että olisi tarpeellista kommentoida muiden parisuhdeasioita. 

Vierailija
16/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni meni naimisiin itseään 21 vuotta vanhemman miehen kanssa ja teki tälle lapsen. Erosivat pian. Miehellä oli oli edellisestä liitosta aikuiset lapset. Nyt siskoni jäi juuri eläkkeelle ja mies on 86-vuotias.

Vierailija
17/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa "kunpikaan" :D 

Se on kumpikaan. 

Vierailija
18/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi ja anoppi tulee ekana mieleen. Varmaan ihan hyvä suhde, mutta melko pian lapset isoiksi saatuaan anoppi joutui omaishoitajaksi. En kyllä suosittele kenellekään.

Vierailija
19/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoittaa "kunpikaan" :D 

Se on kumpikaan. 

Sydämmmelliset pahoittelut.  Ap

Vierailija
20/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Tapailette = paneskelette. Paljonko joudut maksamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi