Lue keskustelun säännöt.
Kehtaisitko myöntää, jos treffeillä joku avautuisi palstahullusta
27.06.2026 |
Ja se palstahullu olisikin sinä itse? Vai sanoisitko vain, että kaikenlaisia hulluja niitä onkin olemassa?
Kommentit (3)
Ainoa ongelma tuossa tietysti on vain se, että miten joku palstahullu saadaan käymään missään treffeillä, kun ne pitäisi sopia ilmeisesti tapahtumaan klo 23-07 välisenä aikana, kun muutenhan ei päivystävä hullu täältä minnekään liikahda ;D
-winner-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanoisin: älä vaan sano että vietät aikaa palstalla
No höh, kaikenlaisia niitä onkin... Tietysti treffeillä pitää olla Vauva.fi auki ja livenä sitten kirjoitella sinne, että voi todistaa, että on oikeasti palstahullu, eikä vaan feikkaa.
-winner-