Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta suuren ikäeron suhteista kahden aikuisen välillä?

Vierailija
27.06.2026 |

Miten alkoi ja miten meni? Miten ympäristö suhtautui?

 

Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini meni 30 -vuotiaana naimisiin 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tapasivat tanssilavalla. Lapseton suhde. Tätini kuoli alle 50 -vuotiaana ja mies eli vielä 12 vuotta tätini kuoleman jälkeen. Suhteessa oli jatkuvasti riitaa. 

Vierailija
22/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Nuoret naiset ovat hullluna minuun;)

T. Ope M 52 v, 190 cm

Niin toimiikin. Samaan aikaan kun sinulla on vaimo ja lapsia. Panethan myös omia tyttäriäsi? Samalla smäidäisellä viltillä joka sinulla on autosi takapenkillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja rakastajani on 15v nuorempi. Kuuma suhde. 

Vierailija
24/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini meni 30 -vuotiaana naimisiin 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tapasivat tanssilavalla. Lapseton suhde. Tätini kuoli alle 50 -vuotiaana ja mies eli vielä 12 vuotta tätini kuoleman jälkeen. Suhteessa oli jatkuvasti riitaa. 

Minun tätini meni 19-vuotiaana naimisiin kolmekymppisen lesken kanssa mutta ei suostunut hoitamaan tämän äidittömäksi jäänyttä pientä poikaa. 

Vierailija
25/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Vierailija
26/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Tai sitten sovitte että siinä vaiheessa otat nuoremman rakastajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka. 

Vierailija
28/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

No se vasta kivalta suhteelta kuulostaisikin. Ehkä parasta kuitenkin ottaa oman ikäinen ja rapistua yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka. 

Kyllä siellä laitoksessa voi käydä vaikka joka päivä

Vierailija
30/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Enpä osaisi ajatella, että toisen ikääntyessä hänet hylkäisin. Myötä- ja vastamäessä on sovittu naimisiin mentäessä. Missä vaiheessa huolenpito toisesta ei ollut parisuhteessa itsestäänselvyys?

 

- Se jolla iso ikäero puolison kanssa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Alkuhuumassa jaksoi tsempata ja sen jälkeen 50v miehestä kuoriutui raihnainen ja kärttyinen pappa joka ei jaksanut eikä halunnut enää tehdä mitään. Näin välähdyksen siitä mikä (omaishoitajuus) tuollaisen suhteen tulevaisuus olisi. Ei kiitos koskaan.

Vierailija
32/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kuolee suhteessa niin tekijä on usein vanhempi mies. Oman ikäinen poika luikkii jonnekin nurkkaan itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia vastauksia? Ap

No kerro nyt ensiksi, kuinka tiukka sulla on?

Vierailija
34/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmen saattaisi vielä vakavassa suhteessa mennä, jos toinen on terveydestään huolehtiva.  Sukupolven suuruinen ero on jo liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin. 

Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap

Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.

Sehän ilmaisi sen aloituksessa ihan selkeästi, mut kun sulla ei taas lukutaito riittänyt sinne asti. 🤦🏻‍

Vierailija
36/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtiminen voi tapahtua muutenkin kuin olemalla omaishoitaja. Toisesta voi huolehtia myös yhdessä ammattilaisten kanssa

Vierailija
37/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka. 

 

Aivan, miksi miehet eivät sitten pariudu 10-30 vuotta itseään vanhempien naisten kanssa? Ihan turha puhua mistään rakkauksista mies-naissuhteissa.

Vierailija
38/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui M25 ja N45. 

Ovat nyt kyllä jo eronneet ja muuttaneet pois. Aivan tavalliselta pariskunnalta he vaikuttivat. 

Vierailija
39/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka. 

 

Aivan, miksi miehet eivät sitten pariudu 10-30 vuotta itseään vanhempien naisten kanssa? Ihan turha puhua mistään rakkauksista mies-naissuhteissa.

Eli sinusta kaikki suhteet perustuvat rahalliseen hyötyyn? Ok. 

Vierailija
40/74 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.

Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka. 

Jos oikeasti rakastaa toista, menee sinne laitokseen eikä ikimaailmassa hyväksy toisesta mitään omaishoitajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi