Kokemusta suuren ikäeron suhteista kahden aikuisen välillä?
Miten alkoi ja miten meni? Miten ympäristö suhtautui?
Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Toimii. Nuoret naiset ovat hullluna minuun;)
T. Ope M 52 v, 190 cm
Niin toimiikin. Samaan aikaan kun sinulla on vaimo ja lapsia. Panethan myös omia tyttäriäsi? Samalla smäidäisellä viltillä joka sinulla on autosi takapenkillä?
Olen nainen ja rakastajani on 15v nuorempi. Kuuma suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tätini meni 30 -vuotiaana naimisiin 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tapasivat tanssilavalla. Lapseton suhde. Tätini kuoli alle 50 -vuotiaana ja mies eli vielä 12 vuotta tätini kuoleman jälkeen. Suhteessa oli jatkuvasti riitaa.
Minun tätini meni 19-vuotiaana naimisiin kolmekymppisen lesken kanssa mutta ei suostunut hoitamaan tämän äidittömäksi jäänyttä pientä poikaa.
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Tai sitten sovitte että siinä vaiheessa otat nuoremman rakastajan
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
No se vasta kivalta suhteelta kuulostaisikin. Ehkä parasta kuitenkin ottaa oman ikäinen ja rapistua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka.
Kyllä siellä laitoksessa voi käydä vaikka joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Enpä osaisi ajatella, että toisen ikääntyessä hänet hylkäisin. Myötä- ja vastamäessä on sovittu naimisiin mentäessä. Missä vaiheessa huolenpito toisesta ei ollut parisuhteessa itsestäänselvyys?
- Se jolla iso ikäero puolison kanssa
On kokemusta. Alkuhuumassa jaksoi tsempata ja sen jälkeen 50v miehestä kuoriutui raihnainen ja kärttyinen pappa joka ei jaksanut eikä halunnut enää tehdä mitään. Näin välähdyksen siitä mikä (omaishoitajuus) tuollaisen suhteen tulevaisuus olisi. Ei kiitos koskaan.
Jos nainen kuolee suhteessa niin tekijä on usein vanhempi mies. Oman ikäinen poika luikkii jonnekin nurkkaan itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia vastauksia? Ap
No kerro nyt ensiksi, kuinka tiukka sulla on?
Vuosikymmen saattaisi vielä vakavassa suhteessa mennä, jos toinen on terveydestään huolehtiva. Sukupolven suuruinen ero on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap
Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.
Sehän ilmaisi sen aloituksessa ihan selkeästi, mut kun sulla ei taas lukutaito riittänyt sinne asti. 🤦🏻
Huolehtiminen voi tapahtua muutenkin kuin olemalla omaishoitaja. Toisesta voi huolehtia myös yhdessä ammattilaisten kanssa
Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka.
Aivan, miksi miehet eivät sitten pariudu 10-30 vuotta itseään vanhempien naisten kanssa? Ihan turha puhua mistään rakkauksista mies-naissuhteissa.
Naapurissa asui M25 ja N45.
Ovat nyt kyllä jo eronneet ja muuttaneet pois. Aivan tavalliselta pariskunnalta he vaikuttivat.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka.
Aivan, miksi miehet eivät sitten pariudu 10-30 vuotta itseään vanhempien naisten kanssa? Ihan turha puhua mistään rakkauksista mies-naissuhteissa.
Eli sinusta kaikki suhteet perustuvat rahalliseen hyötyyn? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo omaishoitajuus ei ole mitenkään pakollista. Voitte sopia jo etukäteen että sitä ei tapahdu.
Jos oikeasti rakastaa toista, tuskin haluaa heivata minnekään laitokseen loppuvuosiksi. Etenkin kun lukee miten luokatonta "hoitoa" ja ylläpitoa niissä saa hintaan nähden. Ei ole ihmisen paikka.
Jos oikeasti rakastaa toista, menee sinne laitokseen eikä ikimaailmassa hyväksy toisesta mitään omaishoitajaa.
Tätini meni 30 -vuotiaana naimisiin 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tapasivat tanssilavalla. Lapseton suhde. Tätini kuoli alle 50 -vuotiaana ja mies eli vielä 12 vuotta tätini kuoleman jälkeen. Suhteessa oli jatkuvasti riitaa.