HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio
Kommentit (75)
Tuliko mies höynäytetyksi ovelin teinien toimesta?
"Ei paljousalennuksia"
"Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa"
Saiko tuo yli 20 x 4-12 vuotta vankeutta vai käytätkö sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä?
Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??
Vastaaja Eero Ilmari Pajala tuomittiin vankeuden lisäksi korvaamaan uhreille yhteensä 46 500 euroa.
Maahan muuttajat olisivat saaneet korvauksia henkisestä kärsimyksestä, sillä eihän vieraitamme sovi vankilaan pistää
Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia. Mikä rangaistus sitten annetaan, kun kyseessä oikea pakottaminen eli esimerkiksi kadulta sieppaaminen?
Äsken olikin muuten uutinen erään miehen kaappaamisesta pihastaan kidutettavaksi ja tuomio oli päätekijälle jotain kolme vuotta. Muu jengi pääsi ehdollisilla eli puhuttelulla. Täysin epäsuhtaista ja osoittaa kuinka feministisessä diktatuurissa vihataan miehiä. Paitsi väkivaltaisia miehiä, kunhan eivät tuheroon koske.
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.
Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Nyt ei ollut suojauskontoa, niin tekijä sai ankarimman mahdollisen rangaistuksen. Kun muslimi panee 10-vuotiasta lasta, tuomarit eivät pidä sitä edes raiskauksena.
"Yhdyntä 10-vuotiaan kanssa törkeä hyväksikäyttö, mutta ei raiskaus. Uhri oli tekohetkellä 10-vuotias, tekijä hieman yli 20-vuotias. Tekijä oli tullut Suomeen turvapaikanhakijana"
"Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia."
Suojaikäraja on 16 vuotta. Tätä nuoremmat eivät lain mukaan edes voi antaa suostumusta seksiin. Minusta tämä on hyvä asia, sillä mihin se raja oikeasti pitäisi vetää? Itse olin jo melko aikuismainen 10-vuotiaana ja eräs tutemani nainen oli vielä viisikymmpisenä kuin teini käytökseltään. Parempi kun pidetään näpit irti alle 16-vuotiaista kategorisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.
Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.
Tuomiota ankaruutta voi ajatella myös niin, että tekijä ei olisi saanut tuon pidempää tuomiota, vaikka olisi tappanut 10 ihmistä.
"Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.
Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.
Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin."
Pesunkestävä vassari. Elocaina-aktiivi. Ei kai tuo ihmisp…. pahemmin eroa kaltaisistaan.
Vierailija kirjoitti:
"Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia."
Suojaikäraja on 16 vuotta. Tätä nuoremmat eivät lain mukaan edes voi antaa suostumusta seksiin. Minusta tämä on hyvä asia, sillä mihin se raja oikeasti pitäisi vetää? Itse olin jo melko aikuismainen 10-vuotiaana ja eräs tutemani nainen oli vielä viisikymmpisenä kuin teini käytökseltään. Parempi kun pidetään näpit irti alle 16-vuotiaista kategorisesti.
Ymmärrän rangaistavuuden, mutta en silti hyväksy sitä, että suostumuksellinen seksi katsotaan YHTÄ raskauttavaksi kuin väkivaltainen pakottaminen yllättäen. Ei 14v kuitenkaan ole lapsi, joka ei ymmärtäisi mistä on kyse. Tästä päästäänkin toiseen verrokkiin: mikä olisi tuomio, kun olisi kaapannut kadulta viisivuotiaan raiskattavaksi? 5v ei edes ymmärrä mistä on kyse ja tilanne olisi aivan järkyttävä, mielen ja kehon murskaava. Rangaistusasteikko ei kuitenkaan riitä antamaan tällaiselle kovempaa tuomiota kuin tästä suostumuksellisen teinitytön nussimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Maahan muuttajat olisivat saaneet korvauksia henkisestä kärsimyksestä, sillä eihän vieraitamme sovi vankilaan pistää
Miltä tuntuu olla öyhöttäjä?
Vierailija kirjoitti:
"Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.
Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.
Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin."
Ensimmäinen saanut niin hyvät kyydit, että kaverikin halunnut samaa
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??
Tytötkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.
Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.
Tuomiota ankaruutta voi ajatella myös niin, että tekijä ei olisi saanut tuon pidempää tuomiota, vaikka olisi tappanut 10 ihmistä.
Jep. Amerikkalaisessa oikeuskäytännössä tätäkin tuomiota voisi pitää lepsuna, mutta suomalaisittain tämä on oikeusmurha.
Ei se pillu kulu nussimisessta