HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??
Ei koska muuten tuomio olisi ollut 15kk - siis uhreille ja sakot päälle
Maamuja ei uskalleta tuomita pitkiin rangaistuksiin. Tuomarit pelkäävät että kohta on neekerijengi kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Maamuja ei uskalleta tuomita pitkiin rangaistuksiin. Tuomarit pelkäävät että kohta on neekerijengi kimpussa.
Kyllä minäkin pelkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tuomari pelkäsi tuomita vaarallisia ulkolaisia rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Ok sori, olikin eri raiskis kyseessä. Tosin eihän se sairaalan pihalla ollut lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei paljousalennuksia"
"Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa"
Saiko tuo yli 20 x 4-12 vuotta vankeutta vai käytätkö sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä?
Hän haki tytöt sijaiskodista kymmeniä kertoja, kuristi tajuttomaksi, räizkäsi jne. Miksi siellä sijaiskodissa ei reagoitu mitenkään asiaan? Kyllä siitä vyöllä kuristamisesta jää jälki kaulaan.
Oliko tämä matkinut valkeakoskelaista mürhääjää fantasioidensa mukaan räizkäilleessään?
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Uskonto ei kuulu tähän millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia."
Suojaikäraja on 16 vuotta. Tätä nuoremmat eivät lain mukaan edes voi antaa suostumusta seksiin. Minusta tämä on hyvä asia, sillä mihin se raja oikeasti pitäisi vetää? Itse olin jo melko aikuismainen 10-vuotiaana ja eräs tutemani nainen oli vielä viisikymmpisenä kuin teini käytökseltään. Parempi kun pidetään näpit irti alle 16-vuotiaista kategorisesti.
Ymmärrän rangaistavuuden, mutta en silti hyväksy sitä, että suostumuksellinen seksi katsotaan YHTÄ raskauttavaksi kuin väkivaltainen pakottaminen yllättäen. Ei 14v kuitenkaan ole lapsi, joka ei ymmärtäisi mistä on kyse. Tästä päästäänkin toiseen verrokkiin: mikä olisi tuomio, kun olisi kaapannut kadulta viisivuotiaan raiskattavaksi? 5v ei edes ymmärrä mistä on kyse ja tilanne olisi aivan järkyttävä, mielen ja kehon murskaava. Rangaistusasteikko ei kuitenkaan riitä antamaan tällaiselle kovempaa tuomiota kuin tästä suostumuksellisen teinitytön nussimisesta.
Mikä hinku sinulla on päästää lapsenra1skaajia helpommalla? Sehän tuo lain mukaan silti on, vaikka kuinka hyssyttelet.
Laki on siitä jännä, että et saa esim. Helsingin keskustassa ajaa kahtasataa, vaikka kello olisi 4 aamyöllä ja kadut olisivat autioina. Mikset siis voi tyytyä siihen, mitä laki määrää?
Miksi sua ahdistaa niin kovasti, että näen laissa virheitä? Tiesitkö, että demokratiassa tarkoitus, että ihmiset luovat lain itselleen. Ei siis niin, että laki olisi Jumalan sanaa, jota ei saa kritisoida tai muuttaa?
Keskustassa ei muuten koskaan ole kadut niin autiot, että tuo olisi turvallista. Ei varsinkaan neljältä.. Mutta oikeus tietääkseni ottaa kyllä autiouden huomioon : rangaistus olisi kovempi vappuaattona kaahaavalle. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.
Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.
Tuomiota ankaruutta voi ajatella myös niin, että tekijä ei olisi saanut tuon pidempää tuomiota, vaikka olisi tappanut 10 ihmistä.
Sai saman kuin se Porvoon autokaista-ammuskelija, joka ampui kolme ihmistä. Tosin hänet erikseen määrättiin istumaan tuomio päivästä päivään ja istui sen 15 vuotta (mikä oli hänelle liian lyhyt aika). Tälle ei tehty samaa kovennettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei paljousalennuksia"
"Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa"
Saiko tuo yli 20 x 4-12 vuotta vankeutta vai käytätkö sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä?
Hän haki tytöt sijaiskodista kymmeniä kertoja, kuristi tajuttomaksi, räizkäsi jne. Miksi siellä sijaiskodissa ei reagoitu mitenkään asiaan? Kyllä siitä vyöllä kuristamisesta jää jälki kaulaan.
Oliko tämä matkinut valkeakoskelaista mürhääjää fantasioidensa mukaan räizkäilleessään?
Jos luulivat, että nussija on 15v silkkipippeli, jolloin homma ei olisi traumatisoinut vaan ollut normaalia laitosnuoruutta. Nyt kun ikäero oli yli kaksi vuotta, niin tämä olikin murhaa vakavampi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Jutussa päädyttiin tuohon ratkaisuun, koska kävi ilmi että tyttö ei ollut mitenkään myöskään ollut antamatta suostumusta aktiin. Vartija oli käynyt välillä hätistämässä ryhmää ja tyttö ei ollut sanonut mitään. Vartijan olisi pitänyt kyllä pyytää tyttö vaikka pesemään kasvonsa kylmällä vedellä välillä sisällä, koska onhan yli kahden promillen humalatila ja se, että on kolmen yli 25 vanhemman miehen kanssa puskassa jotain todella poikkeuksellista käytöstä alaikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Vierailija kirjoitti:
"Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.
Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.
Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin."
Persut on ihan sekaisin.
Haha, heti on suomimies puolustelemassa, kun on kanttis kyseessä. Olette niin kaksinaismoralisteja, että oikein hävettää:DD
Mikä hinku sinulla on päästää lapsenra1skaajia helpommalla? Sehän tuo lain mukaan silti on, vaikka kuinka hyssyttelet.
Laki on siitä jännä, että et saa esim. Helsingin keskustassa ajaa kahtasataa, vaikka kello olisi 4 aamyöllä ja kadut olisivat autioina. Mikset siis voi tyytyä siihen, mitä laki määrää?