HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio
Kommentit (75)
Alkaa toki olla vuodet kohdallaan, mutta kyllä tuo vähän ihmetystä herättää, että miksi sitten sellaisesta perinteisestä ra*skauksesta vähän väliä jaellaan jotain vuoden parin tuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?
Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu kulu nussimisessta
Olet sairas kun ajattelet noin LAPSISTA.
Vierailija kirjoitti:
Haha, heti on suomimies puolustelemassa, kun on kanttis kyseessä. Olette niin kaksinaismoralisteja, että oikein hävettää:DD
Kyllä mä niitä sairaalanpihalaisiakin olen puolustellut. Tilanne ollut epäselvä ja vähintään jäänyt auki mahdollisuus, että kiima vienyt tyttöä. Vaikka maamuja olivat,
Rintamalinjat alkavat muutenkin siirtyä niin, ettei tässä olla enää suomimiehet maamuja vastaan, vaan maamujen kanssa suomalaisnaisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Jutussa päädyttiin tuohon ratkaisuun, koska kävi ilmi että tyttö ei ollut mitenkään myöskään ollut antamatta suostumusta aktiin. Vartija oli käynyt välillä hätistämässä ryhmää ja tyttö ei ollut sanonut mitään. Vartijan olisi pitänyt kyllä pyytää tyttö vaikka pesemään kasvonsa kylmällä vedellä välillä sisällä, koska onhan yli kahden promillen humalatila ja se, että on kolmen yli 25 vanhemman miehen kanssa puskassa jotain todella poikkeuksellista käytöstä alaikäiseltä.
Nämäkin miehet olivat ulkomaalaisia eikä heitä siksi tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?
Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.
Jos sulla ei kapasiteetti riitä keskusteluun, niin älä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, heti on suomimies puolustelemassa, kun on kanttis kyseessä. Olette niin kaksinaismoralisteja, että oikein hävettää:DD
Kyllä mä niitä sairaalanpihalaisiakin olen puolustellut. Tilanne ollut epäselvä ja vähintään jäänyt auki mahdollisuus, että kiima vienyt tyttöä. Vaikka maamuja olivat,
Rintamalinjat alkavat muutenkin siirtyä niin, ettei tässä olla enää suomimiehet maamuja vastaan, vaan maamujen kanssa suomalaisnaisia vastaan.
Minulle on ihan sama vaikka ulkkarit raiskaisivat kaikki suomen naiset. Naisethan näitä vihervassaripuolueita äänestävät. Ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Jutussa päädyttiin tuohon ratkaisuun, koska kävi ilmi että tyttö ei ollut mitenkään myöskään ollut antamatta suostumusta aktiin. Vartija oli käynyt välillä hätistämässä ryhmää ja tyttö ei ollut sanonut mitään. Vartijan olisi pitänyt kyllä pyytää tyttö vaikka pesemään kasvonsa kylmällä vedellä välillä sisällä, koska onhan yli kahden promillen humalatila ja se, että on kolmen yli 25 vanhemman miehen kanssa puskassa jotain todella poikkeuksellista käytöstä alaikäiseltä.
Nämäkin miehet olivat ulkomaalaisia eikä heitä siksi tuomittu.
Ei tuomittu, koska missään ei tullut ilmi että olisivat pamputtaneet ja videoineet ilman suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.
Odotamme että ulkomaalaiset pääsevät politiikkaan ja tuovat mafian mukanaan, kuten muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??
Ei toki vaan ihan kantasuomalainen. Eihän hän muuten noin ankaraa tuomiota olisi saanutkaan. Ei kultamunille noin kovia istumisia jaeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu kulu nussimisessta
Olet sairas kun ajattelet noin LAPSISTA.
P e r s u i l l a ei ole ikärajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?
Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.
Jos sulla ei kapasiteetti riitä keskusteluun, niin älä
Sinulla taas ei nähtävästi riitä kapasiteetti eroavaien mielipteiden käsittelyyn.
Normaali aikuinen ei harrasta seksiä 15-vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.
Etkö seuraa uutisia ollenkaan. Vasta oli oikeusjuttu jossa annettiin 190 vuotta linnaa yhteensä huumeiden välittämisestä.
Hyvä tuomio ja saisi istua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.
Etkö seuraa uutisia ollenkaan. Vasta oli oikeusjuttu jossa annettiin 190 vuotta linnaa yhteensä huumeiden välittämisestä.
Tuomittiin siis ulkomaalaisia roistoja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?
Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.
Jos sulla ei kapasiteetti riitä keskusteluun, niin älä
Sinulla taas ei nähtävästi riitä kapasiteetti eroavaien mielipteiden käsittelyyn.
Normaali aikuinen ei harrasta seksiä 15-vuotiaan kanssa.
Ethän edes esittänyt tai ainakaan perustellut mitään eroavaa mielipidettä, vaan lähinnä sanoit, että minä en saisi itse pohtia asiaa, jos tulos eroaa laista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Uskonto ei kuulu tähän millään tavalla.
Kyllä se siten kuuluu ettei islaminmaista tulleet noudata 10 käskyä kun siellä ei sellaisia ole.
Hieno homma! Tilastot ovatkin jo pitkään kaivanneetkin korjaamista.
Kyllä suomalaisetkin...
Saako tämä ihmishirviö kuitenkin osallistua jatkossa kavereidensa kanssa elokapinaan? Vaikka vankilalomillaan.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.