Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta

Vierailija
26.06.2026 |

Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio

 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012101373.html

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ihonväri, kun sai noin pitkän tuomion.

Vierailija
62/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.

Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.

Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.

Etkö seuraa uutisia ollenkaan. Vasta oli oikeusjuttu jossa annettiin 190 vuotta linnaa yhteensä huumeiden välittämisestä.

Olivat viron poliisin käräyttämiä virolaisia joten Suomen oli pakko tuomita.

Jos olisivat olleet suomalaisia ma muja olisivat kävelleet raastuvasta ulos.

Vierailija
64/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut. 

Sehän olisi rasismia.

Vierailija
65/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.

Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.

Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.

Odotamme että ulkomaalaiset pääsevät politiikkaan ja tuovat mafian mukanaan, kuten muualla Euroopassa.

Siellähän niitä taitaa eniten jo demareiden joukossa olla, ja lisää vaan haluavat. 

Vierailija
66/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaksi nuorta naista on netistä pyydystänyt miehen jonka avulla tienasivat hyvän sepitteen vuoksi yhteensä 46 500 euron #metoo jättipotin.

Toisen naisen kanssa oli ollut parisuhde jo hyvässä alyssa, ainakin 20 kpl lempimiskertaa, mihin se päättyi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,

Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.

Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.

Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.

Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.

Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on

Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?

Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.

Jos sulla ei kapasiteetti riitä keskusteluun, niin älä

Sinulla taas ei nähtävästi riitä kapasiteetti eroavaien mielipteiden käsittelyyn.

Normaali aikuinen ei harrasta seksiä 15-vuotiaan kanssa.

Väärässä olet. Normaali mies harrastaa seksiä 13 - 40 vuotiaiden kanssa, eli biologisesti sukukypsien kanssa. Tämä ei riipu lainsäädännöstä eikä miehen omasta iästä.

 

Tällaisia itsestäänselvyyksiä joutuu joillekin perustelemaan.

Vierailija
68/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrankin on rangaistus kohdillaan."

Olisi kannattanut tappaaa ne ja vedota psykoosiin tai humalaan niin Suomessa olisi selvinnyt max 10v tuomiolla ja siitäkin vähintään puolet vapaana ehdonalaisessa.

Rangaistuksissa ei ole Suomessa mitään logiikkaa. Jos tytöt olisivat puolustautuneet ja aiheuttaneet raiskaaajalle naarmunkin niin hätävarjelun liioittelusta annetaan Suomessa poikkeuksetta ankarammat tuomiot kuin palkkarunhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomion kovuus johtunee tajuttomaksi kuristamisesta, joka on hengenvaarallista.

Vierailija
70/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomion kovuus johtunee tajuttomaksi kuristamisesta, joka on hengenvaarallista.

Tuomio perustuu sepitteeseen jonka naiset ovat laatineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel Jaakko Sarka tuomittu itselleen tuntemattoman 79 vuotiaan miehen murhasta. Juoksi Malminkartanon asemalla perään ja murhasi.

Vierailija
72/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Armas Salo tuomittiin 11 v vankeuteen murhasta Soukassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuel Jaakko Sarka tuomittu itselleen tuntemattoman 79 vuotiaan miehen murhasta. Juoksi Malminkartanon asemalla perään ja murhasi.

Tuosta tuli elinkautinen. 

Vierailija
74/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut. 

Rasisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/75 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerrankin on rangaistus kohdillaan."

Olisi kannattanut tappaaa ne ja vedota psykoosiin tai humalaan niin Suomessa olisi selvinnyt max 10v tuomiolla ja siitäkin vähintään puolet vapaana ehdonalaisessa.

Rangaistuksissa ei ole Suomessa mitään logiikkaa. Jos tytöt olisivat puolustautuneet ja aiheuttaneet raiskaaajalle naarmunkin niin hätävarjelun liioittelusta annetaan Suomessa poikkeuksetta ankarammat tuomiot kuin palkkarunhasta.

Jos olisi halu käyttää alaikäisiä - tai ehkäpä aikuisiakin - tuolla tavalla, niin oikeuslaitoksemme rohkaisee heittämään käytetyn naisen lopulta järveen kivi kaulassa. Tuomio olisi samankaltainen tai lievempi, koska nainen ei voi kannella yksityiskohdista ja on mahdollista, ettei siitä edes jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi