HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta
Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio
Kommentit (75)
Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.
Etkö seuraa uutisia ollenkaan. Vasta oli oikeusjuttu jossa annettiin 190 vuotta linnaa yhteensä huumeiden välittämisestä.
Olivat viron poliisin käräyttämiä virolaisia joten Suomen oli pakko tuomita.
Jos olisivat olleet suomalaisia ma muja olisivat kävelleet raastuvasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut.
Sehän olisi rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero saa 14 vuotta koska hänestä ei ole vaaraa tuomarille. Ali, Mohammed, Hassan ja Abdullah saisivat yhteensä vain 14 kuukautta koska tuomaria odottaa salin ulkopuolella sukulaisten myllytys.
Suuria huumejuttuja ei ole uutisoitu enää vuosiin eikä uutisoida, koska huumerikollisuus on jo kokonaan ulkomaalaisten maahan muuttaja rikollisten käsissä eikä viranomainen uskalla puuttua siihen.
Viimeinen suuri huumejuttu oli Katiska jossa tekijät olivat suomalaisia.
Odotamme että ulkomaalaiset pääsevät politiikkaan ja tuovat mafian mukanaan, kuten muualla Euroopassa.
Siellähän niitä taitaa eniten jo demareiden joukossa olla, ja lisää vaan haluavat.
Taas kaksi nuorta naista on netistä pyydystänyt miehen jonka avulla tienasivat hyvän sepitteen vuoksi yhteensä 46 500 euron #metoo jättipotin.
Toisen naisen kanssa oli ollut parisuhde jo hyvässä alyssa, ainakin 20 kpl lempimiskertaa, mihin se päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,
Tarkista raistauksen määritelmä. Vielä ei voi miestä tuomita vankilaan suostumuksellisesta seksistä.
Tuossa on ainoastaan uhrin ja gangbangareiden sanat. Miten umpijurrissa oleva lapsi voi mitenkään ymmärtää mitä on sanonut ja kenelle? Aikuinen ei kajoa lapseen, ei missään tilanteessa, ikinä. Oksettavaa puolustelua, sairasta.
Yhden kerran voisi selittää tuolla, mutta kun 20 kertaa palaa hakemaan samaa herkkua, niin ihan turha sössöttää. Sitä on saatu mitä haluttu ja moneen kertaan, joka reikään ja kaverille kanssa. Rikos toki suojaiän takia ja hyvä niin, mutta vain nainen ei ymmärrä vakavuuseroa tällaisen ja oikean lapsenraiskauksen välillä.
Lain mukaan alle 16-vuotiaan suostumus on yhtä tyhjän kanssa. Älä siis itse sössötä.
Mulle laki ei ole ylin logiikan ja moraalin auktoriteetti, mutta varmasti ihan hyvä, että sun tasolla se sitä on
Ei laki ole minullekaan ehdoton, mutta miksi tehdä tietoisesti sellaista, mikä on ankarasti rangaistavaa?
Kävelen punaisia päin melko surutta, eikä siitä ole edes pelkoa jäädä jälkikäteen nalkkiin. Toisin on näiden ra1skaustapausten kanssa, ne saattavat vainota vuosienkin päästä.
Jos sulla ei kapasiteetti riitä keskusteluun, niin älä
Sinulla taas ei nähtävästi riitä kapasiteetti eroavaien mielipteiden käsittelyyn.
Normaali aikuinen ei harrasta seksiä 15-vuotiaan kanssa.
Väärässä olet. Normaali mies harrastaa seksiä 13 - 40 vuotiaiden kanssa, eli biologisesti sukukypsien kanssa. Tämä ei riipu lainsäädännöstä eikä miehen omasta iästä.
Tällaisia itsestäänselvyyksiä joutuu joillekin perustelemaan.
"Kerrankin on rangaistus kohdillaan."
Olisi kannattanut tappaaa ne ja vedota psykoosiin tai humalaan niin Suomessa olisi selvinnyt max 10v tuomiolla ja siitäkin vähintään puolet vapaana ehdonalaisessa.
Rangaistuksissa ei ole Suomessa mitään logiikkaa. Jos tytöt olisivat puolustautuneet ja aiheuttaneet raiskaaajalle naarmunkin niin hätävarjelun liioittelusta annetaan Suomessa poikkeuksetta ankarammat tuomiot kuin palkkarunhasta.
Tuomion kovuus johtunee tajuttomaksi kuristamisesta, joka on hengenvaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Tuomion kovuus johtunee tajuttomaksi kuristamisesta, joka on hengenvaarallista.
Tuomio perustuu sepitteeseen jonka naiset ovat laatineet.
Samuel Jaakko Sarka tuomittu itselleen tuntemattoman 79 vuotiaan miehen murhasta. Juoksi Malminkartanon asemalla perään ja murhasi.
Martti Armas Salo tuomittiin 11 v vankeuteen murhasta Soukassa.
Vierailija kirjoitti:
Samuel Jaakko Sarka tuomittu itselleen tuntemattoman 79 vuotiaan miehen murhasta. Juoksi Malminkartanon asemalla perään ja murhasi.
Tuosta tuli elinkautinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi aloittaa köytännön, että väristä riippumatta raiskauksesta tulee 10 v ja Siperiasta ostetaan ulkoistetut vankilapalvelut.
Rasisti
Vierailija kirjoitti:
"Kerrankin on rangaistus kohdillaan."
Olisi kannattanut tappaaa ne ja vedota psykoosiin tai humalaan niin Suomessa olisi selvinnyt max 10v tuomiolla ja siitäkin vähintään puolet vapaana ehdonalaisessa.
Rangaistuksissa ei ole Suomessa mitään logiikkaa. Jos tytöt olisivat puolustautuneet ja aiheuttaneet raiskaaajalle naarmunkin niin hätävarjelun liioittelusta annetaan Suomessa poikkeuksetta ankarammat tuomiot kuin palkkarunhasta.
Jos olisi halu käyttää alaikäisiä - tai ehkäpä aikuisiakin - tuolla tavalla, niin oikeuslaitoksemme rohkaisee heittämään käytetyn naisen lopulta järveen kivi kaulassa. Tuomio olisi samankaltainen tai lievempi, koska nainen ei voi kannella yksityiskohdista ja on mahdollista, ettei siitä edes jää kiinni.
Väärä ihonväri, kun sai noin pitkän tuomion.