Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kolmannen kerran naimisiin?

Vierailija
25.06.2026 |

Menisit vai et ja miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toinenkin vähän niin ja näin.

Vierailija
2/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi edes toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut mennä edes toista kertaa.

Vierailija
4/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä ensimmäisessä liitossani neljännesvuosisadan, eikä ero ole näköpiirissä. Jos eroaisin ja aloittaisin uuden suhteen, avioituminen riippuisi siitä, millaisia omistusjärjestelyjä haluaisin tehdä. Avioliitto kun on ennen muuta lainopillinen sopimus omaisuuden siirtymisestä. Eli periikö puoliso, lapset tai joku muu. Lapset perivät aina puolet ja muille voi testamentata.

5/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.

Vierailija
6/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.

Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä. Olenhan jo toistamiseen naimisissa. 

Vierailija
8/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin avioliitto oli väärä ratkaisu. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
9/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.

Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa. 

Juu, on 2 eri naisen kanssa. Mutta se onkin positiivinen asia. Muksut on ollu mulle aina kaikki kaikessa.

Vierailija
10/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen liitto on vaiheessa, että on aivan sama erotako vai ei. Siksi puoliso ei enää uhkailekaan erolla. Jos ero tulee, en aio uudelleen avioitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos haluaisin. Ehkä just siksi, että haluan kapinoida kaikkea ”näin elämän pitäisi kaikilla mennä” tyylistä rajoittavaa p*skaa vastaan. 

Edelleen ylpeä siitä että pidin oman tyttönimeni ja se annettiin myös lapsille, vaikka kaikki piti sitäkin vääränä. 

Vierailija
12/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... ehkä. Siis mulla nyt on iso kynnys että menisin edes kerran. Mut jos kerran olisin mennnyt ni miksen kolmannenkin. Mut vaan jos se tuntuisi 110% siltä mitä haluan elämältä. Mulla on jo vuosia tuntunut että en tuu koskaan menemään edes yhtä kertaa naimisiin :D N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.

Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa. 

Juu, on 2 eri naisen kanssa. Mutta se onkin positiivinen asia. Muksut on ollu mulle aina kaikki kaikessa.

Mutta et maksa niistä edes elareita.

Vierailija
14/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole päässyt vielä ekastakaan eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on noloa! Max kaks kertaa ja jos se tokakin kerta päättyy eroon niin kyllä saa hääleikit loppua tai jossain maistraatissa vihitään. 

Vierailija
16/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ensimmäistäkään kertaa. Viinejä sopii vaihdella ruoan ja tilanteen mukaan... Joskus paremmin kalalle sopivaa, sitten hedelmälle ja toisinaan rähinälle/leppoisalle oleskelulle...

Vierailija
17/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo lapsia ja/tai omaisuutta, kannattaa miettiä tarkkaan talousjärjestelyt.

Jos ikää on 55+ kannattaa huomioida, että avo/avioliitossa voi joutua 24/7 omaishoitajaksi puolisolle.

Vierailija
19/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on noloa! Max kaks kertaa ja jos se tokakin kerta päättyy eroon niin kyllä saa hääleikit loppua tai jossain maistraatissa vihitään. 

Mut meillä on vaan 1 elämä. Siitä kannattaa tehdä omannäköinen. 

Vierailija
20/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toista kertaa naimisissa. Voisin mennä kolmannenkin kerran. Avioehto pitää vain olla kunnossa. 

en näe mitään syytä, miksi en menisi naimisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä