Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä
Poliisin mukaan miehen epäillään vahingoittaneen kirveellä useita autoja sekä yhtä asuntoa ulkopuolelta.
Poliisi | Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä
Kommentit (37)
Noin Huoriksellekin kävisi jos se uskaltaisi kuutiostaan ulos.
Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen mies ?
iltalehden videon perusteella ihan suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Noin Huoriksellekin kävisi jos se uskaltaisi kuutiostaan ulos.
Huorishullu taas vauhdissa horisemassa käyttäjistä oli aktiivisia viimeksi joskus ennen koronaa.
Täällä näkyy huumeet ja sekoilu katukuvasssa entistä enemmän. Keskusta pahin ja lisäksi värikäs, eikä siellä juuri Jyväskylän puheenpartta enää kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen mies ?
iltalehden videon perusteella ihan suomalainen
Saisko linkin videoon.
persu vähän viettää "kesälomaa", tosin kelan rahoilla menee toki 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.
Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen mies ?
iltalehden videon perusteella ihan suomalainen
Katsoin "frame by frame", todella ruskettunut suomalainen🤣
Ois ollu kivempaa jos vaan karhu olis tallustellu ohi kaikessa rauhassa...
Saivat rasistiset autot mitä ansaitsivat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.
Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä.
Niin, siinä rannan puolella. Mutta kaupan alue on ollut pitkään levoton, on ryöstetty ym. Tien toisella puolella on paljon vuokra-asuntoja. Ja kyllä Kuokkalan alueen levottomuudet, pyörävarkaudet ym. ovat levinneet joka puolelle. Keskustaankin on vain reilu kilsa tuosta Ainolanrannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.
Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä.
No eikä ole 🤣 Oli silloin vähän parempi, kun Lehtorannantielle rakennettiin ne ekat rantatalot. Toki niihinkin löytyi ongelma-asukkaita, jotka varasti toisten varastoista kaiken myytävän. Nykyäänhän Ainolassa on KOASIN taloja, Lehtorannantiellä JVA:n talo ja K-market ryöstetty ties kuinka monesti. Ei tosiaan ole mitään parempaa aluetta.
Aina ne on miehiä jotka riehuu, aiheuttaa tuhoa, harjoittaa väkivaltaa
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Vierailija kirjoitti:
Aina ne on miehiä jotka riehuu, aiheuttaa tuhoa, harjoittaa väkivaltaa
Ei oo aina.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.
Tulin vain sanomaan, että nyt voimmekin haukkua luvan kanssa kaikki Jyväskyläläiset hulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.
Nytkö se heinäkuu jo alkoi?