Työttömyysaste oli nyt 12,7 prosenttia, kun se vuotta aiemmin oli 10,5 prosenttia.
Ja 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.
YLE.fi
Kommentit (43)
Voipi olla että vastavalmistuneilla on työt kiven alla. Ja vuoden päästä pukkaa uusia tuoreita kilpailemaan samoista paikoista.
Mutta ei Miko eikä Petteri luvanneet työpaikkoja. Eikä myöskään
Arto.
Joka muuta väittää, on ymmärtänyt väärin. Eikä edes oikeasti ole mitään työttömyyttä.
Ja jos jotain työttömyyttä onkin niin se on työttömän vika kun ei mene töihin tai sitten Marinin hallituksen.
Ulkomaalasten työttömien määrä kasvaa eikä ne suostu lähtemään pois.
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
eiks tätä lukua verrata viime vuoteen tähän samaan aikaan eli ne samat vastavalmistuneet (2025) siellä pitäisi olla viime vuonnakin
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Kiitos Petteri, kiitos riikkuli! Tämän hallituksen suurin aikaansaannos on massatyöttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Petteri sanoi että työttömyyden kasvu johtuu Venezuelasta. Kumma ettei se vaikuta muihin Euroopan maihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Petteri, kiitos riikkuli! Tämän hallituksen suurin aikaansaannos on massatyöttömyys.
Ja massavelka. Huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
eiks tätä lukua verrata viime vuoteen tähän samaan aikaan eli ne samat vastavalmistuneet (2025) siellä pitäisi olla viime vuonnakin
Viime vuonna kukaan ei valmistunut.
T. Hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Syystäkin pitävät suomalaisia tyhminä. Kokoomus on äänestetty pääministeripuolueeksi niin sehän kertoo sen että suomalaiset ovat tyhmiä. Ei mainostoimisto kokoomusta kannata äänestää jos haluaa suomesta paremman paikan.
Nyt Suomi voi paukutella henkseleitä miten ollaan Euroopan ykkösenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.
Katon kun ne EU tuet ..pula on yksi EUn tuetuin maa joka sai myös massiiviset koronaelvytystuet..
Lisäksi Puolan ilmstoleikkaus velvoitteet on vain kymmenesosa siitä mitä on velvoitettu Suomelle vaikka Puolan suurimman hiilivoimalan päästöt vastaa koko Suomen kaikkia påästöjä
Kylläpä sitä noita mam uja ja työvoiman ulkopuolelta tulevia tuppaa lisää jatkuvalla syötöllä! Mut ei tässä mistään työttömyydestä eikä varsinkaan työttömyyskriisistä ole kyse!
Mitä huomannu niin lähihoitajina työskentelee tosi paljon maahanmuuttajia. Miksi Suomalaiset pitää hylätä noin törkeästi ja varmasti löytyy työvoimaa, jos aletaan etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D
Jotenkin noloa selittää.
Satonenkin sanoi että Suomen talous ei kasva koska ollaan sotaakäyvän maan naapuri. Puolan talous kuitenkin kasvaa?
Kokoomus pitää suomalaisia tyhminä.Katon kun ne EU tuet ..pula on yksi EUn tuetuin maa joka sai myös massiiviset koronaelvytystuet..
Lisäksi Puolan ilmstoleikkaus velvoitteet on vain kymmenesosa siitä mitä on velvoitettu Suomelle vaikka Puolan suurimman hiilivoimalan päästöt vastaa koko Suomen kaikkia påästöjä
aina voi selitellä mutta ei mene läpi, kaikkein parhain olisi ollut että tämä hallitus ei olisi tehnyt mitään kun kaikki mihin tämä hallitus koskee muuttuu lannaksi
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä noita mam uja ja työvoiman ulkopuolelta tulevia tuppaa lisää jatkuvalla syötöllä! Mut ei tässä mistään työttömyydestä eikä varsinkaan työttömyyskriisistä ole kyse!
ai tuppaa ihan noin vaan? Mitkä puolueet nyt olikaan hallituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomannu niin lähihoitajina työskentelee tosi paljon maahanmuuttajia. Miksi Suomalaiset pitää hylätä noin törkeästi ja varmasti löytyy työvoimaa, jos aletaan etsimään.
kyllä palkattaisiin jos vain hakisivat töihin
Työttömyysaste on kasvanut pääosin uuden sosialliturvalain tähden. Kun entiset sossun asiakkaat joutuvat nyt ilmoittautumaan työttömiksi, niin se nostaa työttömyyslukua ja antaa itse asiassa todellisen kuvan siitä, minkä verran meillä on kotona lojuvia ihmisiä
Naapuri sitä just ihmetteli silmät pyöreänä, että onko tosiaan ollut mahdollista, että joku on hakenut vain pelkkää toimeentulotukea
Selittyy muka sillä, että vastavalmistuneet etsivät töitä :D