Suomessa työntekeminen ei kannata
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miehisty
Vaikeaa, kun nukkuu huonosti, mieli on maassa, ei tule onnistumisia, väsyttää, viduddaa. Ei ole töissä. Itseluottamus ja itsetunto murenee.
Mun osaltani ainakin kannatti sen aikaa mitä sitä kesti. Käteen jäi 2000 e kun nyt työttömänä 1000 e. En myöskään joutunut kiusatuksi eikä mielenterveyteni järkkynyt. Kävisin kyllä töissä jos vaan joku palkkaisi mutta kaikkiin hakemiini paikkoihin ollut yli 300 hakijaa enkä ole päässyt edes haastatteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehisty
Vaikeaa, kun nukkuu huonosti, mieli on maassa, ei tule onnistumisia, väsyttää, viduddaa. Ei ole töissä. Itseluottamus ja itsetunto murenee.
Hyvät ihmiset auttavat muita nousemaan suosta. Heitä ei ole.
Aina vain niitä dissaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan kannattavaa
Olishan se taloudellisesti kannattavaa. Työrauhaa ei kuitenkaan anneta. Häirintä on todella yleistä. Työrauhaa pyytää niin enemmän tulee ongelmia.
Jotkut on henkisesti vahvempia kuin toiset. Aina ne kiusaajat.
Ainkaan eläkekertymän osalta ei. Kertymä jää niin pieneksi, ettei oikein motivoi jatkaa vaikka töitä olisikin. Vuoden loppuun ja sitten voi ottaa "eläkkeensä" ennakkoon tukina. Kuoleman jälkeen velkojaan ei voi enää periä.
Työelämä on epätasa-arvoista. Ilmeisesti toiset ei joudu koskaan kohtaamaan mitään ongelmia työpaikoilla, toisille ne sitten kasaantuu
Taidan mennä lämpimän peiton alle
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä lämpimän peiton alle
Välillä pitää kääntää kylkeä
Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa.
Vierailija kirjoitti:
Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa.
Narsistin slogan: pelasta nahkasi, älä auta muita!
Kyllä vika voi muissa olla. Varsinkin niissä päättävissä ihmisissä. Vertaa poliitikot. Sama se on työmaalla. Kus-pää pomo voi tehdä väärän arvion ja luottamusuhde menee siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ainkaan eläkekertymän osalta ei. Kertymä jää niin pieneksi, ettei oikein motivoi jatkaa vaikka töitä olisikin. Vuoden loppuun ja sitten voi ottaa "eläkkeensä" ennakkoon tukina. Kuoleman jälkeen velkojaan ei voi enää periä.
Kun pysyt siellä töissä etkä sohvalla niin kyllä sitä kertyy vuosien varrella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa.
Narsistin slogan: pelasta nahkasi, älä auta muita!
Kyllä vika voi muissa olla. Varsinkin niissä päättävissä ihmisissä. Vertaa poliitikot. Sama se on työmaalla. Kus-pää pomo voi tehdä väärän arvion ja luottamusuhde menee siinä.
Vastuuta on toki itselläänkin, mutta joku on aina vastuussa jostakin. Elämä on vastavuoroista tavalla tai toisella.
Huomaa että aloittaja ei ole työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan kannattavaa
Olishan se taloudellisesti kannattavaa. Työrauhaa ei kuitenkaan anneta. Häirintä on todella yleistä. Työrauhaa pyytää niin enemmän tulee ongelmia.
Veit sanat suustani.
Miksi vanhemmat kasvattivat sinusta pärjäämättömän?
:(