Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa työntekeminen ei kannata

Vierailija
24.06.2026 |

Joudut kiusatuksi ja mielenterveytesi järkkyy

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisty

Vaikeaa, kun nukkuu huonosti, mieli on maassa, ei tule onnistumisia, väsyttää, viduddaa. Ei ole töissä. Itseluottamus ja itsetunto murenee.

Vierailija
4/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä työt tekemättä

Vierailija
5/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun osaltani ainakin kannatti sen aikaa mitä sitä kesti. Käteen jäi 2000 e kun nyt työttömänä 1000 e. En myöskään joutunut kiusatuksi eikä mielenterveyteni järkkynyt. Kävisin kyllä töissä jos vaan joku palkkaisi mutta kaikkiin hakemiini paikkoihin ollut yli 300 hakijaa enkä ole päässyt edes haastatteluihin.

Vierailija
6/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehisty

Vaikeaa, kun nukkuu huonosti, mieli on maassa, ei tule onnistumisia, väsyttää, viduddaa. Ei ole töissä. Itseluottamus ja itsetunto murenee.

Hyvät ihmiset auttavat muita nousemaan suosta. Heitä ei ole. 

Aina vain niitä dissaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kannattavaa

Vierailija
8/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan kannattavaa

Olishan se taloudellisesti kannattavaa. Työrauhaa ei kuitenkaan anneta. Häirintä on todella yleistä. Työrauhaa pyytää niin enemmän tulee ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on henkisesti vahvempia kuin toiset. Aina ne kiusaajat.

Vierailija
10/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainkaan eläkekertymän osalta ei.  Kertymä jää niin pieneksi, ettei oikein motivoi jatkaa vaikka töitä olisikin. Vuoden loppuun ja sitten voi ottaa "eläkkeensä" ennakkoon tukina. Kuoleman jälkeen velkojaan ei voi enää periä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on epätasa-arvoista. Ilmeisesti toiset ei joudu koskaan kohtaamaan mitään ongelmia työpaikoilla, toisille ne sitten kasaantuu

Vierailija
12/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä lämpimän peiton alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan mennä lämpimän peiton alle

Välillä pitää kääntää kylkeä

Vierailija
14/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa. 

Narsistin slogan: pelasta nahkasi, älä auta muita!

 

Kyllä vika voi muissa olla. Varsinkin niissä päättävissä ihmisissä. Vertaa poliitikot. Sama se on työmaalla. Kus-pää pomo voi tehdä väärän arvion ja luottamusuhde menee siinä.

Vierailija
16/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainkaan eläkekertymän osalta ei.  Kertymä jää niin pieneksi, ettei oikein motivoi jatkaa vaikka töitä olisikin. Vuoden loppuun ja sitten voi ottaa "eläkkeensä" ennakkoon tukina. Kuoleman jälkeen velkojaan ei voi enää periä.

Kun pysyt siellä töissä etkä sohvalla niin kyllä sitä kertyy vuosien varrella 

Vierailija
17/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista: Älä syytä itseäsi. Vika on muissa. 

Narsistin slogan: pelasta nahkasi, älä auta muita!

 

Kyllä vika voi muissa olla. Varsinkin niissä päättävissä ihmisissä. Vertaa poliitikot. Sama se on työmaalla. Kus-pää pomo voi tehdä väärän arvion ja luottamusuhde menee siinä.

Vastuuta on toki itselläänkin, mutta joku on aina vastuussa jostakin. Elämä on vastavuoroista tavalla tai toisella.

Vierailija
18/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että aloittaja ei ole työelämässä

Vierailija
19/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan kannattavaa

Olishan se taloudellisesti kannattavaa. Työrauhaa ei kuitenkaan anneta. Häirintä on todella yleistä. Työrauhaa pyytää niin enemmän tulee ongelmia.

Veit sanat suustani. 

Vierailija
20/21 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat kasvattivat sinusta pärjäämättömän? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä