Lue keskustelun säännöt.
Mikä tarve joillakin on avautua asioistaan somessa?
23.06.2026 |
Siis tyyliin
- Ihana, löysin uuden harrastuksen ja....
- Aloitan jumppaohjaajana/tanssinopettajana/jalkapallovalmentajana jne ja siitä pitkät selostukset vaikka ei ole päivääkään vielä tehnyt uutta juttua elimei ole mitään kerrottavaa varsinaisesti vielä
Ja nämä avautumiset ihmisiltä jotka kehuneet omaavansa kavereita ja sukua mielinmäärin. Eikö heille voi avautua aiheesta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla