Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö pieru panna myös verolle?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pierut aiheutuvat ruoasta, joka on jo korkeasti verotettua Suomessa.
Ei, mutta päinvastoin, pano pitäisi pierrä verolle.
Olisiko pierunpidättäminen epärehellistä veronkiertoa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joka pierua pidättelee, sillä on muutakin vilppiä mielessä !
Jos ei verolle, niin tuet pitää ainakin lakkauttaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksaako sen pierun antaja vai vastaanottaja?
Kyllä. Paskantamiselle, kusemiselle, pieremiselle ja hengittämiselle haittavero. 23%