Lue keskustelun säännöt.
Ymmärsin tuosta laivaramppiketjusta, että autokoulut ovat nykyisin susia. Tampere?
23.06.2026 |
Mites Tampere? Ilmianna sieltä osaava autokoulu, tyttären pitäisi ajaa noin vuoden päästä kortti!
Itseopetus ei tule olemaan vaihtoehto.
moittivat siis tuossa ketjussa, ettei nuoria edes opeteta kunnolla hanskaamaan mäkilähtöä.
Kommentit (3)
Voi joutua ottamaan pari lisätuntia. Ei se ole koulusta kiinni että joidenkin taitojen haltuunotto vie aikaa tai haluaa lisätoistoa jossain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Autokouluja on niin monia. Ei ole yhtä ainutta autokoulua, vaan niitä voi olla todella ammattitaitoisia tai sitten niitä täysiä susia.
Joutuu kyllä autokoulun päälle opettelemaan ajoa. Tuskin riittää pelkkä lyhyt autokoulu. Tai lisätunteja. Refleksit.