Lue keskustelun säännöt.
Sunnuntaina yli 30 c Etelä-Suomeen!
Kommentit (2)
Ihana helle! Tätä on odotettu. Toivottavasti kestää syyskuuhun asti!! 🙏
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänIhana helle! Tätä on odotettu. Toivottavasti kestää syyskuuhun asti!! 🙏
Maikkarin aamussa outoa sää keskustelua. Ensin päivitellään että vähän viileää ja pilvistä on eikä kovin lämmintäkään. Sitten heti perään ilmenee että lämpötilat nousevat jatkossa( normaali kesä lukemiin). Ja siitä alkaa voivottelu miten tukalaa ja kuumaa on kohta. Mitä hel...tiä?