Tinderissä on tosi paljon vapaita vuoroviikko-isiä
Katsoin, niin Tinderissä jos ei nyt melkein jokaisen, niin hyvin usean 45-55-v. miehen kohdalla lukee teini-ikäisen vuoroviikkovanhempi.
Kommentit (34)
Niin? Samat halut heillä on kuin vuoroviikkoäideilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Samat halut heillä on kuin vuoroviikkoäideilläkin.
Vuoroviikkoäidit tuossa iässä eivät yleensä halua enää miestä taakakseen.
Kyllä kynnån mielelläni vuoroviikkoäitejä ja miksei piukkaa synnyttämätöntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.
Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla.
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Kyllä isiäkin on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.
Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla.
Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.
Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla.
Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...
Pervoa..
Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Kyllä isiäkin on monenlaisia.
Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.
Niin. Tiedätkö miksi niitä vilisee siellä?
Koska me naiset emme halua niitä. Ei halunnut se niiden entinen vaimokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Kyllä isiäkin on monenlaisia.
Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.
No nämä ei ole ainoat vaihtoehdot. Sitten on ne normaalit lapsettomat miehet ja lapsensa jo aikuisiksi kasvattaneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Kyllä isiäkin on monenlaisia.
Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.
Niin no siis jos tarkoitat että pitää valita nimenomaan nelikymppisen incelneitsyen ja jonkun verrattain normaalin eroisän välillä kuin juu, voi olla että iskämies vie voiton. Jos mies taas on syystä tai toisesta lapseton mutta kuitenkin normaali niin hänellä ei pitäisi olla mitään hätää.
Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.
Kuka sitä nyt kahden miehen kanssa? Hyvä, että jaksaa yhden kanssa olla.
Ei niiden kanssa ole pakko olla samana päivänä, paitsi jos sellainen sopii kaikille kolmelle...
Pervoa..
Miksi sen pitäisi sopia kaikille kolmelle?
Mä panen aamupäivästä salapanoa ja iltapäivästä vaimoa, salapano tietää vaimosta, vaimo ei salapanosta.
Jos tuon ikäinen mies ei ole kenellekään kelvannut lapsen tekoon, on miehessä jotain vikaa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää?
Aika paljon on eronneita.
Lieneekö aikaa seurustella kuitenkaan. Varmaan hektistä elämää. Ja minkälainen suhde ex-vaimoon...
Hah hah. Tietty on, ne lähtevät suhteista kuvitellen että joku muu nainen suostuu heidän panopiiakseen kun vaimo ei enää anna, ja sitten jäävät sinne ihmettelemään kun kukaan ei kelpuutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.
Kyllä isiäkin on monenlaisia.
Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.
Niin no siis jos tarkoitat että pitää valita nimenomaan nelikymppisen incelneitsyen ja jonkun verrattain normaalin eroisän välillä kuin juu, voi olla että iskämies vie voiton. Jos mies taas on syystä tai toisesta lapseton mutta kuitenkin normaali niin hänellä ei pitäisi olla mitään hätää.
Niin hetibsaa yksin elävä kokematon mues leiima "incel neitsyenä' - Siisvikäänkuin myösbkunnollidia ja perusfiksuja "kokemattomia" miehiä einolisikaan vaan sympatia menee vaistomaisestiblaosia omaavien miesten puolelle....
Eli kun ottaa 2 sopivasti valitsemalla, on tavallaan kuin lapsettoman miehen kanssa.