Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä on tosi paljon vapaita vuoroviikko-isiä

Vierailija
23.06.2026 |

Katsoin, niin Tinderissä jos ei nyt melkein jokaisen, niin hyvin usean 45-55-v. miehen kohdalla lukee teini-ikäisen vuoroviikkovanhempi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Jos lapset ovat teini-iässä, eivät varmaan kovin suopealla silmällä katso iskän uutta naisystävää.

Vierailija
22/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää? 

Aika paljon on eronneita. 

Lieneekö aikaa seurustella kuitenkaan. Varmaan hektistä elämää. Ja minkälainen suhde ex-vaimoon...

Miksi edes mietit tällaista. Polygamisen ukon kanssa ei voi voittaa. Se ykkösvaimo kuori kermat päältä, kakkoselle jää katkeruus tai sitten pitää tyyliin osallistua sotaan sitä ykköstä vastaan. Ja siinäkin tapauksessa mies usein vaan kiihottuu ja panee molempia. 

Eronnut mies, not even once. Fyi fittan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Jos lapset ovat teini-iässä, eivät varmaan kovin suopealla silmällä katso iskän uutta naisystävää.

Eivät nämä kaikki ole etsimässä mitään naisystävää vaan jotkut etsivät käytännössä ilmaish uoria. Eivätkä koe tätä millään tavalla ongelmallisena. Hyvä kun kertovat nimeäänkään ja käyttävät jotain prepaidia. Ja oikeita, tavallisia ihmisiä sitten kohtelevat tällaisina ali-ihmis-spermaviemäreinä :D Siinä on pikalippu helvettiin kun tuolle tielle lähtee

Vierailija
24/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Joo just. Joku joskus yritti huijaamalla päästä inboxiin kun en vielä ollut tarkkana näiden nilkkien touhuista, nykyään kysyn heti jos ei ole lapsiluku näkyvillä. Useimmiten en edes mätsää koska jos piilottaa sen = lapsia on. Mutta ihan pokkana selitti että niiss joilla ei ole lapsia, on "jotain vikaa" :D

Kyllä siinä ukossa on jotain vikaa, jos lasten äiti ja aviovaimo on katsonut että parempi tehdä aviorikos kuin katsella tätä ukkoa enää. Jotain aika pahastikin...

Vierailija
25/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tiedätkö miksi niitä vilisee siellä?

Koska me naiset emme halua niitä. Ei halunnut se niiden entinen vaimokaan.

Eroaminen on surullista...Haluavatko vain irtokarkkia tinderistä vai ovatko vakavissaankin...Voisi kuvitella, että miehen 1. on työ, 2. on lapset. 

Vierailija
26/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eikö nää asiat korreloi keskenään ihan silleen suht loogisesti, että avioeron myötä keski-ikäisestä miehestä tulee 1) vuoroviikkovanhempi ja 2) Tinderin käyttäjä? Mikä on yllättävää? 

Normaali mies ei eroa lastensa äidistä ja jos niin tekee niin ei lähde pillujahtiin. Jos jostain syystä on aivan pakko mennä asumuseroon niin sitten herran nuhteessa keskitytään muihin hankkeisiin kuin munan perässä juoksemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tiedätkö miksi niitä vilisee siellä?

Koska me naiset emme halua niitä. Ei halunnut se niiden entinen vaimokaan.

Eroaminen on surullista...Haluavatko vain irtokarkkia tinderistä vai ovatko vakavissaankin...Voisi kuvitella, että miehen 1. on työ, 2. on lapset. 

No totta kai on. Ainoastaan jos nainen on jonkinlainen jackpot ja todella suuri upgrade miehen eksään ja lapsiin, järjestys voi muuttua. Mutta miksi tällainen nainen ottaisi eronneen miehen?

Kyllä se vaan niin on että jos sössii asiat lastensa äidin kanssa niin sitten ollaan ilman.

Vierailija
28/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Tietysti on. - Mutta, jos nainen saa valita ottaakobhän miehen, jolla on lapsi((a) nelikymppisenä yhden tai useamman kumppanin kanssa vai samanikäisen, joka avoimesti kertoo, ettei olieastaan ole edes ollut parisuhteessa, että olisi voinut edes harkita omien lapsien saanista ns. perinteisellä tavalla, niin hyvin moni nainen valitsee mieluummin laps(i)en isän.

Niin no siis jos tarkoitat että pitää valita nimenomaan nelikymppisen incelneitsyen ja jonkun verrattain normaalin eroisän välillä kuin juu, voi olla että iskämies vie voiton. Jos mies taas on syystä tai toisesta lapseton mutta kuitenkin normaali niin hänellä ei pitäisi olla mitään hätää. 

Kyllä minä mieluummin annan mahdollisuuden tuolle joka ei ole ollut suhteessa, ellei näytä siltä että hän on mädättänyt itsensä animella ja/tai pornolla. Sitten en anna. 

Eroisän mätsään vain jos haluan predatoroida häntä, en koskaan tosissani. Eikä tulisi mieleenkään mikään parittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske sellaiseen kepilläkään. -vela

Vierailija
30/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Jos on usean naisen kanssa lapsia vaikutus on päinvastainen.

Usea nainen on todennut, ettei miehestä ole perheenisäksi tai edes puolisoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! En koskisi pitkällä tikullakaan tuollaisia perheensä pettäneitä. 

Vierailija
32/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Jos lapset ovat teini-iässä, eivät varmaan kovin suopealla silmällä katso iskän uutta naisystävää.

Eivät nämä kaikki ole etsimässä mitään naisystävää vaan jotkut etsivät käytännössä ilmaish uoria. Eivätkä koe tätä millään tavalla ongelmallisena. Hyvä kun kertovat nimeäänkään ja käyttävät jotain prepaidia. Ja oikeita, tavallisia ihmisiä sitten kohtelevat tällaisina ali-ihmis-spermaviemäreinä :D Siinä on pikalippu helvettiin kun tuolle tielle lähtee

Kuka tuossa iässä kaipaa jotain tiivistä suhdetta? Itselleni naisena kyllä kelpaa hyvä seksi, yhteiset illanvietot ja matkailu. Kunhan vaan kummallakaan ei ole muita vastaavia ystäviä tai seksisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monen miehen valttikortti kun voivsanoa olevansa isä. - Näin tulee torjuneeksi samalka epäilyn siitä, ettänolisi kuvottava ja vastenmielinen incel tai sitten  "kokematon" , koska edelkeen mon uskoo ja luottaa vakaasti tuplastandartiin, jossa miehen arvo nousee mitä enemmän hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneitabkun taas naisilla tilanne onnlähes päinvastoin.

Kyllä isiäkin on monenlaisia. 

Jos on usean naisen kanssa lapsia vaikutus on päinvastainen.

Usea nainen on todennut, ettei miehestä ole perheenisäksi tai edes puolisoksi.

Yksi riittää itselle. Tein kerran virheen että otin miehen jolla oli jotain draamaa eksänsä kanssa ja maksoin siitä kalliisti. Never again

Vierailija
34/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Jos lapset ovat teini-iässä, eivät varmaan kovin suopealla silmällä katso iskän uutta naisystävää.

Eivät nämä kaikki ole etsimässä mitään naisystävää vaan jotkut etsivät käytännössä ilmaish uoria. Eivätkä koe tätä millään tavalla ongelmallisena. Hyvä kun kertovat nimeäänkään ja käyttävät jotain prepaidia. Ja oikeita, tavallisia ihmisiä sitten kohtelevat tällaisina ali-ihmis-spermaviemäreinä :D Siinä on pikalippu helvettiin kun tuolle tielle lähtee

Kuka tuossa iässä kaipaa jotain tiivistä suhdetta? Itselleni naisena kyllä kelpaa hyvä seksi, yhteiset illanvietot ja matkailu. Kunhan vaan kummallakaan ei ole muita vastaavia ystäviä tai seksisuhteita.

Millainen nainen kaipaa random ukon kairaamaksi tulemista? Oletko huumeissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi