Petteri pisti Rydmanin ruotuun!
Stea-kriteerejä ryhdytään nyt valmistelemaan hallituksen kesken. Lisäksi kerrotaan, että Stea-kriteereistä määritellään valtioneuvoston asetuksessa, joten se päätettiin päivittää.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095644.html
Siinä meni Willen osaaminen ja arvovalta (sic!) pöntöstä alas kertarysäyksellä. Turhaan yritti vedota oikeuskansleriin kun ei pelisäännöt fasistille ole selvät.
Kommentit (41)
Hyvä Petteri!
(Tämä on harvinainen kehu multa.)
Kaiken huipuksi sote-järjestöjen leikkausten vaikutus on 0 euroa. Tai negatiivinen, koska tehtävät valuvat julkiselle puolelle tai lakkaavat kokonaan.
https://demokraatti.fi/selvitys-sotejarjestojen-leikkaussaastot-sulavat…
Vierailija kirjoitti:
Hillotolpat pitää säilyttää!
Kyllä, muutkin kuin persujen hillotolpat. M52
aspergeri ja pallosilmä. Siinä Suomen katastrofihallinnon rautainen ydin.
"Avustusten jakamista säätelee asetus. Rydman ei kuitenkaan esittänyt asetukset muuttamista, kun hän ilmoitti avustusten jakoperusteiden muuttuvan. Nyt Orpo aikoo hallituksen sisäisen enemmistön turvin jyrätä Rydmanin kriteerit muuttamalla asetusta."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095741.html
Persut, ikuisessa oppositiossa.
Vierailija kirjoitti:
Hillotolpat pitää säilyttää!
Rydmanin hillotolppa taitaa lähteä. Saattaa lähteä kaikkien persujen tolpat. Jää nähtäväksi. Itse paahdan ehdottomasti popparit sitä varten, kun Petteri iltapäivällä/illalla tulee kameroiden eteen itkettyneen, turvonneen Purran seistessä taka-alalla. Petteri kertoo, että ampui rivit suoriksi ja jos ministerin sooloiu jatkuu, vaihtuu salkun kantaja.
Ei vaan Petteri astui paskaan. Joutuu nyt itse sanomaan mistä leikataan vai onko velkalaiva pinnalla eikä tarvitse leikata mistään?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!!
Nii just!
- toinen Sosten peukaloidwn pyörittäjä
Luin että Rydman on kuollut. Varmaan aamuaivot haluaa lukea kuolleista oikeistolaisista haha.
Koko sirkukselta olisi vältytty perumalla leikkaukset. Vahva ja välittävä hallitus? Sehän ei perskokkareille käy.
Ihan oikealla asialla Rydman on
Toivottavasti saa edes jotain muutosta aikaan vaikka Orpo yrittää kampittaa
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi sote-järjestöjen leikkausten vaikutus on 0 euroa. Tai negatiivinen, koska tehtävät valuvat julkiselle puolelle tai lakkaavat kokonaan.
https://demokraatti.fi/selvitys-sotejarjestojen-leikkaussaastot-sulavat…
Demarilehti kirjoittaa miksei demarijärjestöjen rahoituksen leikkaaminen kannata. Oletko noin typerä ja uskot?
Wipaa rassattiin huolella. Sanonko minne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi sote-järjestöjen leikkausten vaikutus on 0 euroa. Tai negatiivinen, koska tehtävät valuvat julkiselle puolelle tai lakkaavat kokonaan.
https://demokraatti.fi/selvitys-sotejarjestojen-leikkaussaastot-sulavat…
Demarilehti kirjoittaa miksei demarijärjestöjen rahoituksen leikkaaminen kannata. Oletko noin typerä ja uskot?
Äärioikeistolainen on hyvä ja kertoo, miksi suomalaisten elämän kurjistaminen on hyvä juttu?
Ei kai vaan golfliiton tuki ole uhattuna😥
Vierailija kirjoitti:
Koko sirkukselta olisi vältytty perumalla leikkaukset. Vahva ja välittävä hallitus? Sehän ei perskokkareille käy.
Turhaan sossupummi valittaa köyhyyttään jos haluaa rahansa antaa mieluummin vihervassareitten ylelliseen elämään ja turhaan 10tonnin kk tienaavaan tyhjänpäiväiseen virkaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3507846-b779-4c9f-88bf-1c1f28214…
Petteri-live! Ihan näillä hetkillä kohta pian hetimiten.
Tällä kertaa Petteri yllätti ylättymisen sijaan. M52