Petteri pisti Rydmanin ruotuun!
Stea-kriteerejä ryhdytään nyt valmistelemaan hallituksen kesken. Lisäksi kerrotaan, että Stea-kriteereistä määritellään valtioneuvoston asetuksessa, joten se päätettiin päivittää.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095644.html
Siinä meni Willen osaaminen ja arvovalta (sic!) pöntöstä alas kertarysäyksellä. Turhaan yritti vedota oikeuskansleriin kun ei pelisäännöt fasistille ole selvät.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Petteri astui paskaan. Joutuu nyt itse sanomaan mistä leikataan vai onko velkalaiva pinnalla eikä tarvitse leikata mistään?
Täysin marginaalisia ja lähinnä kaunaisia ideologisia kiukutteluja nämä Rydmanin leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Petteri astui paskaan. Joutuu nyt itse sanomaan mistä leikataan vai onko velkalaiva pinnalla eikä tarvitse leikata mistään?
Eihän Orpo ole järjestöjen leikkauksia kumoamassa, vaan Willen henkilökohtaisiin motiiveihin perustuvia kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi sote-järjestöjen leikkausten vaikutus on 0 euroa. Tai negatiivinen, koska tehtävät valuvat julkiselle puolelle tai lakkaavat kokonaan.
https://demokraatti.fi/selvitys-sotejarjestojen-leikkaussaastot-sulavat…
Demarilehti kirjoittaa miksei demarijärjestöjen rahoituksen leikkaaminen kannata. Oletko noin typerä ja uskot?
Äärioikeistolainen on hyvä ja kertoo, miksi suomalaisten elämän kurjistaminen on hyvä juttu?
En ole äärioikeistolainen, mutta minusta on liikuttavaa tämä vasurin alamainen lapsenusko hallitusten kaikkivoipaisuuteen ja rahan voimaan.
Aikuinen ihminen tietää, että kun ei ole rahaa, kulutusta täytyy vähentää. Kutsutaan sitä vaikka kurjistamiseksi. Mutta ei se elämästä estä.
Terveysministeri aikoo leikata sote-järjestöiltä siis 50 miljoonaa. Elinkeinoministerinä ollessaan sama mies nosti yritystukia 4 miljardilla.
Vierailija kirjoitti:
Wipaa rassattiin huolella. Sanonko minne.
Veikkaan paikkaa, jollainen saunatonttu on ihmisenä. M52
Vierailija kirjoitti:
Terveysministeri aikoo leikata sote-järjestöiltä siis 50 miljoonaa. Elinkeinoministerinä ollessaan sama mies nosti yritystukia 4 miljardilla.
Elinkeinoministeri Wille Rydman (ps) päätti Suomen valtion puolesta muutoksista Finnvera Oyj:n ja Suomen Teollisuussijoitus Oy:n (Tesi) hallituksissa ilman yhtiökokousta.: Jan Vapaavuori nimitetty Finnveran hallituksen puheenjohtajaksi.
Finnvera käynnistää miljardin euron investointiohjelman yrityksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveysministeri aikoo leikata sote-järjestöiltä siis 50 miljoonaa. Elinkeinoministerinä ollessaan sama mies nosti yritystukia 4 miljardilla.
Elinkeinoministeri Wille Rydman (ps) päätti Suomen valtion puolesta muutoksista Finnvera Oyj:n ja Suomen Teollisuussijoitus Oy:n (Tesi) hallituksissa ilman yhtiökokousta.: Jan Vapaavuori nimitetty Finnveran hallituksen puheenjohtajaksi.
Finnvera käynnistää miljardin euron investointiohjelman yrityksille.
Elinkeinoministeri Wille Rydmanin (ps.) johdolla valtio aikoo viisinkertaistaa rahasumman, jonka se sijoittaa suoraan uusiin startup-tyyppisiin yrityksiin.
Tesin rahakassa moninkertaistui elinkeinoministeri Wille Rydmanin (ps.) tahdosta. Tesillä on nyt lupa ja mahdollisuus sijoittaa 1,8 miljardia. Valtio siirsi Tesille muun muassa lakkautetun Ilmastorahaston varat.
Tesin hallinnoidut pääomat ovat tällä hetkellä 3,1 miljardia euroa. Yksityisten pääomasijoittajien rahastojen varat ovat Suomessa keskimäärin 44 miljoonaa euroa.
Mutta siis stea-avustuksista on ihan pakko leikata tai muuten Suomi Oy on konkurssissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Petteri astui paskaan. Joutuu nyt itse sanomaan mistä leikataan vai onko velkalaiva pinnalla eikä tarvitse leikata mistään?
Persut haluaa leikata köyhiltä ja vähemmistöiltä, kun rikkaille annetaan veronalennukset.
Velkalaiva pysyy pinnalla orjien soutaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveysministeri aikoo leikata sote-järjestöiltä siis 50 miljoonaa. Elinkeinoministerinä ollessaan sama mies nosti yritystukia 4 miljardilla.
Elinkeinoministeri Wille Rydman (ps) päätti Suomen valtion puolesta muutoksista Finnvera Oyj:n ja Suomen Teollisuussijoitus Oy:n (Tesi) hallituksissa ilman yhtiökokousta.: Jan Vapaavuori nimitetty Finnveran hallituksen puheenjohtajaksi.
Finnvera käynnistää miljardin euron investointiohjelman yrityksille.
Elinkeinoministeri Wille Rydmanin (ps.) johdolla valtio aikoo viisinkertaistaa rahasumman, jonka se sijoittaa suoraan uusiin startup-tyyppisiin yrityksiin.
Tesin rahakassa moninkertaistui elinkeinoministeri Wille Rydmanin (ps.) tahdosta. Tesillä on nyt lupa ja mahdollisuus sijoittaa 1,8 miljardia. Valtio siirsi Tesille muun muassa lakkautetun Ilmastorahaston varat.
Tesin hallinnoidut pääomat ovat tällä hetkellä 3,1 miljardia euroa. Yksityisten pääomasijoittajien rahastojen varat ovat Suomessa keskimäärin 44 miljoonaa euroa.
Mutta siis stea-avustuksista on ihan pakko leikata tai muuten Suomi Oy on konkurssissa.
Häh? 3,1 vs 0,044? Ei ihme, ettei Suomen talous nouse kun ainoa, mikä pitää yrityksiä pystyssä on valtio (veronmaksajat).
Siinä meillä on varsinaiset hupiveikot Bat ja Ryyd.
Vierailija kirjoitti:
Terveysministeri aikoo leikata sote-järjestöiltä siis 50 miljoonaa. Elinkeinoministerinä ollessaan sama mies nosti yritystukia 4 miljardilla.
Hauskintahan koko tapauksessa on se, että oman puolueen valtiovarainministeri ottaa 60 miljardia uutta velkaa vaalikaudessa ja Rydman yrittää pelastaa valtiontaloulla puuttumalla lillukanvarsiin.
Pelkkää populistista ja ideologista öyhötystä Rydmanilta, ilman mitään kansantaloudellista osaamista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3507846-b779-4c9f-88bf-1c1f28214…
Petteri-live! Ihan näillä hetkillä kohta pian hetimiten.
Petteri!
Persut on takahuoneessa itkemässä. Kauanko kestää, että alkavat s.omessa v.ittuilemaan taas?
Voin kuvitella että tämä oli Petterille suuri voitto, hän varmaan inhoaa tuota pikkunilkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Petteri!
(Tämä on harvinainen kehu multa.)
Onneksi koko Suomea kiinnostaa hyvin paljon mielipiteesi.
Kyllähän taas vietiin perussuomalaisia kuin litran mittaa. Taannoin Riikan leikkauslistalla kokoomus pyyhki hanuria ja nyt Rydmanin leikkauslistalla. Persut pitävät kuitenkin edelleen kaksin käsin kiinni hillotolpastaan.
Arvot ja periaatteet heitetty romukoppaan jo aikapäivää sitten.
Pääministeri osoitti johtajuutta. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö leikkauksia toteutettaisi.
Identiteettipolitiikkaa ei valtionvaroista tarvitse tukea millään tavalla.
Tyhmempi kadunmies luulisi, että jos avustuksia jaetaan, tehokkainta olisi jakaa ne könttänä Stea:lle, eli järjestöjen järjestölle, joka ohjaisi varat eteenpäin sen sijaan, että yksittäinen ministeri tai virkamiehet käyvät täikammalla läpi kaikki lähes 700 yhdistystä, jotka avustuksia saavat.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri osoitti johtajuutta. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö leikkauksia toteutettaisi.
Identiteettipolitiikkaa ei valtionvaroista tarvitse tukea millään tavalla.
Orpolla ei ole enää mitään uskottavuutta toteuttaa minkäänlaisia leikkauksia. Tämän hallituksen taival on päättymässä nopeasti.
En nyt ihan tarkkaan tiedä kehen tai keihin viittaat, mutta pelkällä ulkonäöllä ei maata voi hallita. Se nähtiin jo viime hallituksessa.