Lue keskustelun säännöt.
En tiennyt että Suomessa on käytetty beagleja koe-eläiminä, tai että USAssa vieläkin näitä kasvatetaan
22.06.2026 |
Tuhansien vuositasolla. Olen todella äimistynyt, enkä tiedä mitä ajatella. Niin nättejä ja ystävällisiä koiria.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla