HS: Teininainen sai tuomion, kun hän kutsui seksuaalirikoksesta tuomittua pedofiiliksi
Valtamediat eivät paljasta mikä se "tuomio" oli jonka rikollinen 15v teininainen joutui "kärsimään". -
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Pedofiili ei tarkoita samaa kuin alaikäisen hyväksikäyttö. Tämä on ihan hyvä ymmärtää niin ei tule tuomituksi.
Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu esimurrosikäisiin lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Teininainen ei ole oikea sana, naisvihaajapersu
Nainen = tussusta tulee jo verta ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Kutsuttiin pedofiiliksi ennen tuomiota.
Kyllä ihminen voi olla pedofiili ilman oikeuden tuomiotakin, jos tekee pedofilian määritelmään liittyviä asioita.
Tässä on nyt toimittu ihan kummallisesti.
Tunteellisena yksinkertaistat asiaa.
Ensiksi "...kyllä joku voi olla ilman oikeuden tuomiotakin..." voi tietysti. Mutta me emme voi alkaa nimittelemään toisiamme, edes kuvottavimpia, tai sitten annamme tasapuolisesti kaikille oikeuden nimitellä kaikkia.
Edes mitattavien ominaisuuksien mukaan emme voi arvostella toisiamme. En voi esimerkiksi sanoa jotain henkilöä vähä-älyiseksi, rumaksi, isoperseiseksi, pienirintaiseksi, finninaamaiseksi, inceliksi, kevytkenkäiseksi, .... sillä ei ole väliä ovatko nämä todistettavissa vai ei. En voi kuvailla naapuriani alkoholistiksi, vaikka saisin tietää että hän on terveystietojen mukaan alkoholisti tai Syyriasta palannutta naista isis *uoraksi, vaikka hän toki sellainen on.
Pedofilia on psykiatrinen diagnoosi.
Pedofiili voi olla vaikkei koskaan sekaantuisi lapsiin seksuaalisesti.
Lapsiin voi myös sekaantua seksuaalisesti olematta pedofiili.
Siksi tuli tytölle tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu esimurrosikäisiin lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat.
Hopsistä. Lapsiin kohdistuvan seksuaalisen himon omaavan henkilön laillisella aikuisuudella tai ikävuosilla ei ole mitään merkitystä, vaan henkilön sanotaan kärsivän pedofiliasta, kun tämän himo ensisijaisesti kohdistuu henkilöihin joilla murrosikä on vielä edessä,.eli tyttöihin jotka eivät vielä ole tulleet naisiksi eli vuotavaisiksi (menarche) ja poikiin jota eivät vielä ole tulleet mieheksi (ensimälli, menarhe).
"Pedo-philia" on latinaa / antiikin kreikkaa ja tarkoittaa lapsesta-tykkävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininainen ei ole oikea sana, naisvihaajapersu
Nainen = tussusta tulee jo verta ajoittain.
Oliko jàmmu sedän uhritkin siis täysiä naisia kun verta tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Pedofiili ei tarkoita samaa kuin alaikäisen hyväksikäyttö. Tämä on ihan hyvä ymmärtää niin ei tule tuomituksi.
Niin juuri, seksuaalisen suuntautumisen halveeraaminen on rikos ihmisyyttä vastaan:
Rikoslaki,11 luku, 10 pykälä (13.5.2011/511) Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. - https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1889/39-001/muutoshistoria/202505…
Ryhdyn nyt laatimaan rikosilmoituksen aina kun suuntautumistani halveerataan ja kehotan kaikkia kanssapedofiilejani tekemään samoin - https://asiointi.poliisi.fi/yksityis/rikos
Mikään laki ei tee pedofiliasta tuomittavaa,.joten oikeus ei siitä tuomiota voi nuijia.